• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

Nou, lekker bijdehand zeg!
Zit ik al een tijdje te dubben of ik electrisch ga poetsen met een DAP (ben eigenlijk min of meer al overtuigd) en hoop op een leuk aanbod lees ik nét pas over deze actie van CarClean .................
Zeker omdat de DAP ook wel geschikt is om mijn bestaande collectie Meguiars spullen te gebruiken (Swirl X, M16 en NXT 2.0), deze spullen ongebruikt aan de kant zetten is ook zo zonde.
Moet toch alle topics eens beter gaan volgen.
€ 99 voor een DAP was een topaanbieding.
Momenteel dan wel € 125 maar toch die aanbieding van 8 december was top!
Hopelijk dat Tim binnenkort nog een keer met zo'n leuke stunt komt (wellicht met de opening van het nieuwe pand, is dat een idee ?).
Ik ga "Nieuws, info en mededelingen beter in de gaten houden.
 
FF gezocht maar niet gevonden. Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Edit- Gevonden :

Even naar profiel op Carclean.com gaan en kijken of je nieuwsbrief en/of aanbiedingen aangevinkt hebt staan. (Dus niet op het forum,daarom vond ik het eerst niet)
 
@roeland.

als je het startpakket besteld, dat heb je de dap ook voor 100 euro..

dus eigenlijk, was deze aanbieding enkel interesant voor de mensen die al polishes e.d. hebben.
 
Daar zit wat in Aron 225, zo had ik het nog niet bekeken.
Eens zeer serieus over nadenken, bedankt in ieder geval.
Ook ga ik me direct aanmedlen voor de nieuwsbrief, ook heel zinvol.
 
uitgerekend (laatste keer)

losse dap op 8 december (100 euro)
4x pads (8.98x4 = 35.91)
monello mezzo (15.99)
monello finale (17.99)
quick clenz (5.99)
bonnets (11.00)

bovenstaande producten, zijn uitgelicht, wat er in het monello pakket zitten..

alles bij elkaar opgeteld (LET WEL, VOOR DE DAP HEB IK DE ACTIEPRIJS VAN 8 DECEMBER GENOMEN, DEZE IS NIET MEER GELDIG)
186.88 euro..

deze set, is nu te krijgen onder de noemer: raffini startpakket, kost op DIT MOMENT 177.50 euro..

alleen de quick clenz, en de bonnets zijn dingen die je eventueel niet echt nodig zou hebben, maar wel verdomd handig kunnen zijn!

vandaar dat ik zei, de dap is zoiezo goedkoop, mits je deze neemt incl het starterspakket (de polish en pads heb je gewoon nodig)