• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dashboard volvo s80 '15

Mark Taxi

Detailing addict
15 jul 2016
80
50
38
Dronten
ik heb het interieur van mijn vito schoongemaakt waar bij ik het dashboard met dbw natural look heb gedaan..
nou is het db van mijn Volvo veel matter en heeft veel meer structuur, welk product adviseren jullie hier voor? wellicht een prof detailer met ervaring op een s80?
 
Hey Mark! :D

Natural Look vind ik een mooi product. (Die geur! :p) Dit product heet uiteraard Natural Look omdat het in tegenstelling tot menig andere kunststof dressings niet zo glimt. Dat het dashboard van jouw Volvo een mattere uitstraling heeft zou in principe geen verschil moeten maken. Je zal hem met Natural Look niet ineens veel laten glimmen, maar misschien word hij wél dieper van kleur. Je voed immers het kunststof met de dressing en als hij donkerder word, zal hij de voeding nodig gehad hebben.

Anyway... Je kan altijd simpelweg een stukkie proberen met Natural Look in je Volvo. Een stukje dat niet in het zicht zit, bijvoorbeeld.



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Mark Taxi
Hubikote Hubidash.

Werkt ook prima op een dashboard met structuur.
(Op de foto trouwens de oude verpakking en oude formule. De nieuwe is wat meer blauw/melkachtig en wat dikker. De oude formule was zijn dun als water, vandaar de sprayer)


b1b1e194-d039-4f5e-b37b-ff1ab61b7edf.jpg
 
Ik heb ervaring met zowel Natural look als met Autofinesse. Voor mijn V70 gebruik ik zeker de Natural look niet. Ik vind de afwerking van de natural look echt te ver afwijken van de natuurlijke matte afwerking. Voor mij op de V70 alleen autofinesse. De look van de Autofinesse is vele natuurlijker dan de natural look op de Volvo materialen in het intereur.
 
  • Leuk
Reactions: Mark Taxi
Ook ik ben even bezig met het interieur en las het artikel.
Alleen wanneer ik Natural look en AUBI Dash, Autofinesse google kan ik ze niet vinden. Autofinesse zie bij CC als een wax van €80.- en ik denk zo dat, dat niet het goede product is!