• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Datum Summer Super Sales 2016?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
4.302
193
62
Heren, is er al een datum voor de Summer Super Salesday? (ik ben geen Facebook-gebruiker, en heb het hier nog niet gezien)
 
Ik ben nog niet zo lang lid van het forum maar wat kan ik met deze actiedag zowel verwachten? Is alles in de aanbieding of zijn er specifieke acties?

Ik zit er iig wel op te wachten!
 
Eerste edities van de SDD (waar de SSD de vervanger voor is) waren volgens mij in juni/juli, maar er zijn inderdaad ook dagen in augustus geweest.

@RbL Acties zijn meestal hoge kortingen (denk aan 15-25%) op bepaalde merken tijdens een tijdvenster, sommige zaken een lagere korting (10%) gedurende de hele dag, en sommige artikelen geen korting. Reken er op dat je voor een normaal boodschappenlijstje toch wel 70-80% van je lijstje met korting kunt kopen, en dat je soms vanwege korting dan beter een vergelijkbaar product van een ander merk aan kan schaffen.
Anders even kijken of je wat terug kunt vinden van de Salesday van 2014 (was toen de 1e keer ter vervanging van de SDD).
 
Misschien moet ik het enthousiasme wat temperen. :confused:

Zowel een SDD als een SSS kosten behoorlijk wat tijd aan voorbereidingen. Met de huidige drukte bij Carclean was een SDD al niet haalbaar, maar is het nog de vraag of dat wel het geval is voor een SSS.
Er komen vast nog acties aan, maar hoe deze in het vat gegoten worden is mij nog onbekend.
Ikzelf ga er niet over en ik hoef het ook niet te regelen, dus wacht even het antwoord af van de verantwoordelijke. Even geduld dus nog graag. o_O
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik ben ook nog niet zolang lid op dit forum, maar de kortingen? worden die gelijk verrekend in de prijzen? of moet je ergens een kortingscode invoeren? Zo ja, kan ik die dan hier vinden?
 
Je hoeft op zo'n dag niet met allerlei kortingscodes in de weer.
Het kan wel zijn dat een bepaalde korting slechts een deel van de dag actief is. Dit wordt wel vantevoren aangegeven.
 
Amen to that! Ik heb heel wat spullen op de lijst, maar wil ook graag een Dap 900 V3 Power Pack halen. De verlanglijst wordt langer en de bankrekening wordt steeds minder.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Geef alsjeblieft geen korting op Rupes Ibrid Nano's... Anders heb ik geen reden om die nog even niet te kopen...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Status
Niet open voor verdere reacties.