• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Datum Summer Super Sales 2016?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoeft op zo'n dag niet met allerlei kortingscodes in de weer.
Het kan wel zijn dat een bepaalde korting slechts een deel van de dag actief is. Dit wordt wel vantevoren aangegeven.

Dat vind ik altijd wel jammer.
Stel je wil graag Non ferro kopen. Actie is 2 uur geldig. Je bestelt t product + verzendkosten...
En 4 uur later bestel je Gyeon Tire. Dan betaal je weer verzendkosten ;/

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Ik heb gehoord van betrouwbare bronnen dat die dagen de verzendkosten gratis zijn bij elk bedrag. Hint hint hint.. :innocent::innocent::innocent::p
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Is er niet een mogelijkheid dat CC de bestellingen per dag per account bundelt en dat er aan het eind van de dag maar één pakketje verzonden wordt? Wellicht is er dan ook nog een optie om de te veel betaalde verzendkosten in de vorm van een tegoed per account terug te geven?

Het is maar een suggestie.....
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Als jullie een mooie oplopende korting geven bij meer in 1x bestellen wil ik best alles in 1x bestellen... :p
 
Bedankt @Tim, de details die lezen we later wel. Ik neem aan dat jullie er een eigen topic voor openen, waar alle info gevonden kan worden (of in een nieuwsbrief).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.