• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De collectie voor de Polo!

Tom98Tuinstra

Detailing addict
19 jun 2016
73
53
26
Suwâld
Hierbij de collectie voor de Polo,Golf en Corsa (vader vind het ook wel leuk om te doen :rolleyes:) begon klein maar is toch wel snel uitgebreid (het werkt toch wel verslafend :))
Binnenkort maar een DAP900 aanschaffen icm met Monello ivm swirls en krassen (wil het toch wel mooi-mooi hebben en houdeno_O)
Wash mitts ben ik vergeten op de foto :confused:


Gr Tom
 

Bijlagen

  • 20160912_133221.jpg
    20160912_133221.jpg
    372,8 KB · Weergaven: 479
Ik zit wel erg te twijfelen tussen de DAP 900 sets... wij hebben thuis erg harde lakken (Opel,VW) is dan de Monello Veloce,Mezzo en Finale genoeg icm met de bijgeleverde pads? of moet ik voor de Scholl S3 Gold en S30+ gaan met bijgeleverde pads?

Alvast bedankt
 
Monello of Scholl is een keus.

Een globaliserend gebruik is dat S3 wat scherper is dan Veloce maar Finale betere finish geeft dan S30.

Allebei de merken geven de oplossing maar het kan zijn dat je met Veloce een hit extra moet geven waar S3 dit niet nodig heeft.
S3 kan echter ook te snel gaan. Ikzelf gebruik Monello omdat dit prijs technisch iets beter is en ik liever 3x polijst in voorzichtige stappen dan gelijk met een grove S3 te werk gaan als amateur hobby matig waar een uur langer niet veel uitmaakt
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Daar heeft u helemaal gelijk aan beter te voorzichtig dan te ruig ik begin en niet meer terug kan :confused: .Ik begin met een testspot met de lichtste combi (wit en finale) en dan steeds stapje zwaarder tot het gewenste resultaat behaald is(weg met die lelijke swirls en krassen en een mooie glanzende zwarte auto)
Bedankt!!
Gr Tom;)
 
Dat is al een aardig complete set om een auto netjes te houden!

Om je te helpen met de DAP keuze: het is inderdaad persoonlijke keus.
Zelf ben ik zeer tevreden met de Scholl producten.
Schijnt ook dat scholl S3 meer correctiekracht heeft dan de monello op harde lakken.

S30 finisht voor mij prima, echter kan je natuurlijk altijd nog een andere uit de range kiezen om te finishen, of een losse fles monello finale kopen mocht het je niet bevallen.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Dat is al een aardig complete set om een auto netjes te houden!

Om je te helpen met de DAP keuze: het is inderdaad persoonlijke keus.
Zelf ben ik zeer tevreden met de Scholl producten.
Schijnt ook dat scholl S3 meer correctiekracht heeft dan de monello op harde lakken.

S30 finisht voor mij prima, echter kan je natuurlijk altijd nog een andere uit de range kiezen om te finishen, of een losse fles monello finale kopen mocht het je niet bevallen.

Een losse fles finale heb ik al staan dus dat scheelt!!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Zo even gebruik gemaakt van alle actie's :innocent:
Nieuwe DAP900v3 met Pad's van Monello en Spiderpad van Scholl, polijstmiddel Veloce,Mezzo en Finale en extra Scholl s3+
Een fles Prep en nu in totaal 20 doeken;)
 

Bijlagen

  • IMG-20161130-WA0002.jpg
    IMG-20161130-WA0002.jpg
    216,6 KB · Weergaven: 194
  • IMG-20161130-WA0000.jpg
    IMG-20161130-WA0000.jpg
    276,3 KB · Weergaven: 201
Laatst bewerkt: