• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DAP, een geschenk uit de hemel!

Johnny Bravo

Detailing addict
18 jun 2011
170
62
Net voor het eerst de DAP 900 gebruikt die ik had gekocht op de :cool: Summer Detail Day:cool: !

Ik zag wat wolkjes in de lucht hangen en twijfelde of ik de auto zou wassen of niet! Morgen moet hij voor 2 dagen naar de garage omdat ze bij het inbouwen van mijn parkeersensoren ff mijn bumper naar de filestijnen hebben geholpen. Ook doet de achterruitverwarming het niet helemaal (2 draden doen het niet).

Toch maar begonnen met de binnenkant en toen het droog bleef effe de foamert (inbouw in de hogedrukspuit) erop gezet waarna afgespoten en de auto even afgespoten en daarna gewassen. Afgedroogd en met de karcher stofzuiger de hoeken en kieren drooggeblazen(weer iets nieuws ontdekt).

Even gaan eten en alweer sloeg de twijfel toe: zou ik nog even die dap en die natty's blue liquid proberen......... JA!!!

Omdat ik al gelezen had dat je echt maar een paar druppeltjes moest gebuiken ben ik idd spaarzaam te werk gegaan met de Concorso pad! Jeetje voor ik het wist was ik klaar! even buffen en klaar is klara!
Het resultaat was echt geweldig!!! om over het gemak nog maar niet te beginnen, en die geur mmmmmmmm!!!!!!!


En zoals ik eerst hoopte dat het droog zou blijven hoop ik nu dat het gaat regenen om te genieten van de te verwachten geweldige beading!!!8-o


Mijn arm wil bij deze de :heart_eyes: DAP:kado bedanken want hij weet nog uit eerdere ervaringen dat hij dat niet leuk vond om alles :( alleen:confused: te doen!!!




Dries