• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DibbuzShop! Update augustus 2012!

Ik heb mij DAP ook gemod.

Kwestie van de zwarte kap eraf halen, de vier schroeven losdraaien en de 'kop' een kwart slag draaien.

LET WEL, HET IS OP EIGEN RISICO :!
 
ik vind die knop aan de zeikant wel handig:)^

@dibbuz

wat is nou JOU meest gebruiktte product??

er is weinig dat jij niet hebt geloof ik:-"

*laat foto aan vriendin zien, en zegt: zie je nou!! ik heb helemaal niet zovee;*
 
Prettig gestoord noemen ze dat:ja
heb je op den duur niet het probleem van.....door het bos de bomen niet meer zien?
Leuke verzamelwoede:cool:
 
Nee hoor, valt reuze mee. Het is langzaam aan zo gekomen niet in 2 maanden ;)
 
Hahahaha geweldig dit Dennis!:)^ :grinning:

Ik heb de foto ook aan mn wederhelft laten zien, die zei ook meteen, das vast niet van 3 maanden...

Kun je dit topic niet beter hernoemen in:

"Het grote excuus-om-meer-te-kopen topic":grinning: :grinning:
 
Die van ons was gisteren niet lief voor me, toen heb ik een foto van dennis z'n verzameling laten zien en verteld dat ik zoiets ook wel kan aanschaffen, sindsdien is ze weer lief voor me :D
 
jim zei:
Vraagje: waar heb je die "kraantjes" gehaald die je op de gallon verpakkingen hebt zitten?
Die komen bij mijn oude job vandaan. Ze passen met enige moeite maar erg handig.
 
Vond nog een foto met mijn BEGINNERS-collectie:
opstelling.jpg


Geweldig!
 
Lijkt erg op mijn "startpakketje"
Detailen begint vaak met Meguiars, ook bij Dennis.
maar vervolgens komen er andere, betere(?) en goedkopere merken bij.
Het is al eens gezegd maar met de marketing strategie van Meg's is niets mis. Over de prijs zeg ik even niets.