• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De DibbuzShop! Update augustus 2012!

Tijd voor een update maar weer eens.
Van de grote kannen is weinig meer over, alleen een halve Hyper Wash, APC+, Glass Concentraat en Safe Degreaser.
Verder nog de diverse emmers, 4pk Air Blaster en diverse borstel voor de velgen die niet op de foto's staan.

Vloeistoffen, klei en diverse dingetjes.
IMG_5291.jpg


IMG_5293-1.jpg


De Pads:
IMG_5294.jpg


Microfiber & badstof:
IMG_5296-1.jpg


Apparatuur:
IMG_5295.jpg


Verzameling Collectibles:
IMG_5299.jpg


Show-Hok:
IMG_5301.jpg


Totaal plaatje:
IMG_5302.jpg
 
Zo veel heb ik niet verkocht vind ik zelf :-D. Er is ook genoeg gewoon op gegaan en vergeet niet dat er nog wat boven staat en beneden in de schuur.
Nog genoeg dus.

Die Turtle Wax is echt top, glazen pot met nog steeds wax erin. Toch een aardig pronkstuk van mijn verzameling.
 
Schuurmachine heb ik niet meer, gebruikte ik echt veels te weinig.
 
Mooi dat je die inlays in de koffers zelf op maat hebt gemaakt, het lijkt zo wel een origineel koffertje voor die lakdiktemeter.
 
Dat brengt een mens weer op ideeën.
(gaat eens kijken of er niet ergens een ongebruikt koffertje te scoren is, om Dibbuz en Martijn ongegeneerd te kopiëren)
 
8-())

Idd een hele mooie collectie !

Mooie koffertjes , heb er onlangs ook zo 1 kunnen scoren op m'n werk : die lag in de container namelijk (voor even toch , tot ik ze van de plet-dood redde )

Nu zitten er m'n doeken in (of toch een gedeelte want ik kan er ondertussen 3 koffers mee vullen )

@Die pot Turtle wax : is dat pure nostalgie of wordt die echt nog gebruikt ?
 
grandscenicman zei:
@Die pot Turtle wax : is dat pure nostalgie of wordt die echt nog gebruikt ?
Wat denk je zelf? Glazen retro pot én ik heb Ibrido, Supernatural en Fuzion...