• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De kleine randjes in het interieur

Evt

Detailing trainee
16 feb 2024
26
25
De auto's van tegenwoordig hebben zo intens veel knopje, dus ook mini kiertjes waar vuil tussen blijft plakken.
Welke middelen gebruiken jullie hiervoor? Ik kan in de webshop niets vinden dat zacht en dun genoeg is om langs de knopjes in het interieur te reinigen.
Ik merk dat bij een app icm een kwast de vervuiling blijft zitten.
 
Totdat ik je laatste zin las, wilde ik gaan zeggen; Kwastje. ;)

Er zijn verschillende opties. Zelf gebruik ik vaak een combi van perslucht en kwastjes.
Ik heb bijv. ook kwastjes met zachte haren waar ik de haren afgeknipt heb. Zo heb je wat meer stevigheid c.q. "backbone".

Ook heb ik een zooitje "Touch-up Sticks" waarmee je lak in steenslag en dergelijke kunt aanbrengen. (Klein stokje, loopt af in een puntie met een bolletje erop)

Tja... dat soort dingen. ;)
 
Een setje kunststof tandartshaken?

20230315_133354-jpg.159962


Even shoppen in het verre Oosten.

Of wat ook prima, kan zijn die touch up tips. Bolletje eraf trekken en je hebt ook een dun haakje om vervuiling overal tussenuit te peuteren.
 
  • Grappig
Reactions: Cordoba
Wat jaren geleden had Carclean voor zulke dingen Cyber Clean in het assortiment. Een soort van 'smurfensnot' zeg maar.

Oh dat heb ik wel eens op social media gezien,
Lijkt me heel goed werken, tot het niet meer werkt en een vieze bende word? :joy:

Volgens mij heb ik die. Cyber clean staan alleen nog nooit gebruikt…

De naam kwam me al bekend voor, en die heb ik ook in mijn verzameling van "Carclean freebies die ik ik geen miljard jaar heb gebruikt".

Is zelfs nog sealed o_O

IMG_1469.JPEG
IMG_1470.JPEG


IMG_1471.JPEG
IMG_1472.JPEG
 
  • Leuk
Reactions: Ester en MTyn
Had ook zo´n pot al jaren staan.. maar wegegooid. Straks duw je het in de meest vervelende randjes en heb je alle andere middelen en mogelijkheden hierboven nodig om die plakkerige smurfensnot er weer tussenuit te halen. :scream:
 
Ik heb die cyber clean gehad, meer dan 10 jaar geleden gekocht bij carclean.
Werkte eigenlijk best goed voor knopjes bediening ramen en ventilatieroosters!

Uit elkaar vallen deed het zeker niet, op een bepaald moment was het gewoon niet meer plakkerig