• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De natty's RED

ladybug zei:
Volgens mij kan je de Natty's White al gewoon overal opgooien en maakt het weinig verschil tegenover Red of Blue. Maar ach, tis voor sommigen ook een beetje een verzamelwoede.
(inclusief voor mij, eerlijk gezegd).

Blue ,White ,Red .. Ik denk dat je het verschil niet zal zien..
Maar zoals je zegt ,tis voor de liefhebbers een "hebbe" ding..
Ik krijg de mijne normaal maandag ook :ja
 
Resultaat Aeg PE-150 + Zwarte LC pad + Final Finish (Menzerna) Een laagje Jetseal 109 + Natty's Red ;)
Zonniger wordt het hier denk ik niet meer:0

IMG_0841.jpg

IMG_0840.jpg

IMG_0839.jpg

IMG_0837.jpg
 
Menzerna is meer voor de pro's (no offence natuurlijk), het kan temperamentvol zijn en het is duurder dan Meguiar's zit ook in een heel andere doelgroep (bodyshops e.d.). Hoewel ik steeds vaker de Menzerna pak, kan ik ook niet zonder Meguiar's en Poorboy's e.d. Menzerna is gemaakt voor gebruik in bodyshops, dus redelijk gecontroleerde omgevingen wat temperatuur en vochtigheid betreft, nu werkt het dus prima, in de winter kan het een heel ander verhaal zijn wat verwerking betreft, ik heb daar de nodige verhalen al over gelezen.
 
Vandaag de drang niet kunnen weerstaan.....

Nadat ik een niet nader te noemen persoon met twee woofers van het terrein had gejaagd ben ik aan de lsag gegaan met mijn nieywe aanwinsten.....

UQD+, Black Hole en natuurlijk Natty's Red......

Wat een waaanzinnige spullen....

Heb de motorkap en het dak eerst met de black hole gedaan, vervolgens een laagje Natty's Red er over heen....

Yammie yammie yammie.....wat een glans, wat een diepte.....
En wat een beading....heb de foto's op mijn camera stan, die zal ik eerdaags nog wel ff posten...

Wat heb ik toch al die jaren staan trutten...:D
 
Hee hallo ladybug je auto niet teveel pimpen.
Anders val ik uit de toon donderdag.
Moet ik ook alles weer waxen poetsen en scrobben.
En maken ze weer foto's van de aaibaarheid van de zetties.
 
Owja hahaha, die foto.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

ERRÙÙÙG!!!

We aaien alleen in het donker hoor! Zoals het hoort
 
Zoals beloofd nog een tweetal beading foto's.....

Zoals het hoort in Nederland heeft het gisteren nog lekker geregend, dus nu kon ik het effect nog eens een keertje bekijken.
Wat mij vooral opvalt is de manier waarop de opdroogt....seht gut aus !!!

Ik heb gisteren ook maar even tijd genomen om m'n grill in de Trim Restorer te zetten.
Impressive.....

Zoals gezegd moet mijn wagen volgende week als trouwauto fungeren, ik denk dat ik dan de UQD+ eens goed ga uitproberen :party:

IMG_3878.jpg



IMG_3880.jpg
 
Waterdruppeltjes hebben er nog nooit zo zoet uit gezien! :p

Het lijken net snoepjes door de rode kleur van de auto. Ik ben verrast, waarschijnlijk omdat ik nog nooit eerder beading foto's van een rode auto gezien heb...
 
Ja, met zo'n lakkleur ben je ook eigenlijk wel verplicht om de Red te kopen.

Nog bedankt dat je me hebt overgehaald Tim.
( niet dat daar veel moeite voor nodig was :D )
 
8o Ook ik heb hem vandaag maar besteld, samen met wat andere kleinigheidjes! Kon het toch weer niet laten!