• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De uiterst bescheiden collectie van Bart

Bart009

Detailing addict
3 mei 2009
64
52
Ik schaam me als ik de andere collecties zie haha :). Moet nog beginnen met poetsen maar ik denk dat het eerdaags nog uit gaat breiden als het resultaat bevalt :).

Achter de cleaner en de polish staat nog een flesje NXT Gen Shampoo en Quik Detailer van Meg's en een flesje ICE Wax van Turtle. Achter de MF doek van Meg's staan er nog twee en daarachter nog een droogdoek van Carrand :D. Gegarandeerd dat er nog e.e.a. bijkomt binnenkort.
 
Iedereen moet ergens beginnen ,als je hier wat blijft rondhangen zal hij snel uitbreiden.
Maar je hebt alvast een mooie start :cool:
 
Net begin :)^


Net als alle andere ben ook ik begonnen met zo'n kleine collectie. Groeit vanzelf uit totdat je naar je eigen gevoel voldoende spullen hebt...................Alhoewel ik zelf twijfel waar die grens ligt :D .
 
Arjan zei:
Net begin :)^


Net als alle andere ben ook ik begonnen met zo'n kleine collectie. Groeit vanzelf uit totdat je naar je eigen gevoel voldoende spullen hebt...................Alhoewel ik zelf twijfel waar die grens ligt :D .
Carclean magazijn? :D
Oh wacht.. daar komen ook nog steeds nieuwe artikelen bij!
 
zo ben ik ook begonnen.... 5 maanden geleden; :confused: net mijn laatste doosje weer binnen gekregen... waar laat ik het allemaal!?
 
Denk dat een ieder zo begonnen is op een paar uitzonderingen na :p

Mijn totaal is in een jaar tijd toch ook ffies vergroot met factor 8 van me 1e bestelling ;)
 
Denk dat ik ook alweer snel aan t uitbreiden zal slaan. maar wil het nu even hierbij laten. Wil pas uitbreiden als ik weer werk heb, besteed mn geld nu het liefste aan dingen die ik echt nodig heb.

Overigens nog een vraag: heb vandaag twee opbergboxjes gekocht bij de blokkert, maar maakt het uit als ik in een van de boxen MF-doeken en daarboven op pad's opsla? of moet ik ze echt gescheiden van elkaar houden? Die boxen waren namelijk toch iets kleiner dat ik dacht, of beter gezegd: die doeken zijn net wat groter dan verwacht toen ze nog in de verpakking zaten :)
 
Ik zou pads en doeken apart bewaren. Ik heb bij mijn pads gemerkt dat de binnenkant van de deksel vochtig is geworden. De pads gaan bij mij de wasmachine en laat ze dan tenminste 1 dag drogen. Ik heb liever dat de doeken echt droog blijven.
 
Die autootjes moeten een prominent plekje houden want dat is mn andere collectie die uitbreiding nodig heeft :D. Desnoods bewaar ik de detailingspullen in de kofferbak :p
 
DKBM zei:
Ik zou pads en doeken apart bewaren. Ik heb bij mijn pads gemerkt dat de binnenkant van de deksel vochtig is geworden. De pads gaan bij mij de wasmachine en laat ze dan tenminste 1 dag drogen. Ik heb liever dat de doeken echt droog blijven.

Heb dit nog nooit mee gemaakt.
Doe pads en doeken altijd in 1 box.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Als zal dat snel gaan veranderen aangezien de box van de vlessen wat te klein gaat worden over 14 dagen :p
 
Mn collectie is weer wat uitgebreid :). Wilde vandaag mn auto gaan doen maar bedacht me gisteravond ineens dat ik een doek te kort kwam :S. Wilde de poetsbeurt niet uitstellen dus vanmorgen maar snel even naar een adresje gereden hier op het industrieterrein om een 3pack shine doeken van meg's in te slaan :). Kon het toen uiteraard weer niet laten en heb ook meteen even een gel voor de bandjes, een tyre dressingpad en twee foam pads van meg's ingeslagen :$.
Achteraf blij toe dat ik een aantal extra doeken heb gehaald want ik heb volgens mij iets van 7 doeken gebruikt vandaag.

Morgen de foto's van t resultaat. Al staat ie alweer stof en blaadjes te vangen ]-0 . Het houdt je van de straat...