• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Dealer Prep] BMW Touring 5 Series MY2011 - Dodo Juice

De foto's zijn door mij gemaakt, zelf ben ik er niet helemaal tevreden over, maar dat komt misschien ook omdat ik een kritische amateur fotograaf ben. Maar van Bert kan je ook mooie foto's verwachten. Dennis is in de leer en die maakt grote stappen voorwaarts.
 
Elk nadeel heeft zijn voordeel :cool:
En waarschijnlijk weer één dealer erbij die voortaan beter nadenkt.

Many more to go :roll

Hans
 
Verbazzingwekkend om te zien hoe slecht auto's afgeleverd worden de dealers. Gelukkig heeft deze het netjes opgelost.
 
Ik blijf het bizar vinden wat een dovemansoren sommige dealers hebben.. Gelukkig hebben jullie dit prima opgelost! :)
 
hopelijk gaat mijn dealer dit ook bij de mijne laten doen,moet ik tenminste mijn eigen tijd er niet in steken!
heb spijtig genoeg ni genoeg centen om me ook zo een exemplaar aan te schaffen.
zal het maar bij mijne grote ruime ,, familiewagen ,, houden.
groeten gsm.
btw:RESULTAAT OM UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU TEGEN TE ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Er zijn dus dealers die wel weten hoe ze het op moeten lossen:-"
Die van mij liet na de 1ste mail niets van zich horen.
Nadat ik er een mail achteraan stuurde kwam er een kleine sorry………
 
Zo een auto verdient gewoon een goede schoonheidsbehandeling, heel erg mooi om dit resultaat te zien!!!
 
De Beemer staat er weer lekker bij:party:

Van de foto's is die van het dak met een te groot diafragma en die van de portiergreep van te dichtbij, voor de restx-]
 
Mooie auto en mooie detail (al ben ik niet echt fan van stationwagons..). Wel erg dat sommige auto's zo vuil worden afgeleverd.. Je zou denken dat als je wat nieuws koopt dat het dan tip top is..