• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Denniske stelt zich voor

Denniske

Detailing rookie
25 jun 2012
7
0
Hallo allemaal!

Ik ben Dennis, 24 jaar en woon in Eindhoven. De reden dat ik op dit forum ben gekomen is (net als vele anderen) dat ik gek ben op alles wat met auto's te maken heeft en het poetsen ervan mijn grote hobby is. Ik werk zelf ook in autoland en wel in de automaterialen. Wij hebben zelf dan ook een leuk assortiment poets producten, maar ik ben zelf een grote Meguiars fan en laten wat dat nou net niet hebben.

Detailen doe ik al vanaf het moment dat ik mijn eerste auto kocht (waarvan hieronder foto's) welke ik nog steeds in bezit heb. Ook heb ik een jaar bij een dealer gewerkt waar ik verantwoordelijk was voor het poetswerk. Nu vandaag de dag doe ik dit nog hobby matig, dus op mijn eigen auto's. En voor mensen die mij vragen hun auto eens goed onder handen te nemen waarvan ik op het forum mijn eerste verslag laat zien: Klik hier

Dan natuurlijk nog mijn eigen auto's :ja

Voor dagelijks gebruik heb ik een VW Polo uit 2008. Deze heb ik inmiddels een jaar in bezit en is de basis voor nog wat kleine veranderingen (lm. velgen icm een verlaging).

En dan nog mijn grootste trots en tevens ook mijn eerste auto. Op mijn 17e verjaardag kocht ik een Renault Clio 1.8 16V uit 1992. Deze auto heb ik ondertussen bijna 8 jaar in mijn bezit. Hij is nu inmiddels al weer 1 jaar geschorst omdat hij staat te wachten op het een en ander aan motorisch en optisch onderhoud. Als dat klaar is mag hij de weg weer op en zal dan ook alleen nog gebruikt worden als hobby auto.

Tot zo ver mijn verhaal :grinning: en ik ga mezelf voor lange tijd vermaken op dit forum :party:

Polo 2008:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Clio 1992:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom! Schitterende kleur op die Clio trouwens! Zelfde kleur als de Williams heeft?
 
McShine zei:
Welkom! Schitterende kleur op die Clio trouwens! Zelfde kleur als de Williams heeft?

Hoi Ralf de kleur is inderdaad origineel Renault en dan ook nog eens origineel Williams. Ben zelf ook erg blij met deze kleur! Vind het toch wel de mooiste kleur die op dit model geleverd is :ja

Voor de rest, ook bedankt voor de reacties zover :)^