• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Dat ziet er wel goed uit. Een gladde vloer. Redelijk wat daglicht. Verwarmd en voldoende wandcontactdozen. Euh die hond is er toch niet altijd....:confused:
 
Mooie ruimte, veel stroompunten en lekker veel daglicht!
Al met al een perfecte detail ruimte en zo dicht in de buurt......

groeten en sterkte met het herstel van de griep, ik ben er net vanaf na ruim een week hoesten en overige ellende....
Rob
 
Ziet er goed uit. Blijf nieuwsgierig naar het verloop. Tipje van de sluier misschien oplichten? Welke wijk bijv.?
 
Klinkt goed Jim, een dag Efteling is duurder............................:ja
En "gratis goed advies " is natuurlijk ook inbegrepen !

P.s Wat is een "sidekickblaster" ??

gr
Rob
 
mainstreet;n407443 zei:
Zit te denken aan een bijdrage van €25. Er is dan mogelijkheid om te wassen (buiten), koffie/thee,kleine lunch, diverse tools zoals hogedrukreiniger, dap900/pro900,ozongenerator, stoomreiniger, extractor, sidekickblaster, lakdiktemeter ect.

Wauw, dat is nog eens een bijdrage aan de poets gemeenschap!!! Ik kom nauwelijks aan poetsen toe de laatste tijd, maar moet nog wel eens een winter behandeling doen. Dus als ik wat tijd vrij kan maken, sta ik voor je deur;)

Hulde!
 
Voorlopig alleen op zaterdag open? Ik wil soms ook op een vrije door-de-weekse dag wel eens wat detailen, en moet soms op zaterdag werken (zoals komende zaterdag). In elk geval lekker kortbij voor mij, en ik weet al zo'n beetje waar het is zo aan de ramen te zien.
 
@mainstreet Jim, vanmiddag even door de Industriestraat gefietst, en twijfelde over het juiste pand. Is het bij nr. 64 waar ik een slang buiten zag liggen bij een auto, of toch nr. 14 (waar de ramen van het pand beter lijken te matchen met de foto's)?
 
Dat ziet er schitterend uit. Petje af!
Als Zoetermeerder maak ik graag binnenkort gebruik van de mogelijkheid.
Een paar tips:
Hang een lijst op met huisregels waarop o.a. eigen troep opruimen en meenemen, het is een poetsplek geen reparatieplek, regel een borgsom als je sleutels uitleent of de ruimte verhuurt zonder je aanwezigheid, geef aan dat ieder op eigen aansprakelijkheid daar is en jij geen aansprakelijkheid erkent.
Laat desnoods een bezoekersregelement tekenen met al jouw regels erin.
Misschien wat overdadig maar beter voorkomen dan...
Vraag voor jezelf na bij een verzekeraar hoe het zit als je "vrienden of kennissen" over de vloer hebt of je dan nog hobbymatig bezig bent.
Verder veel succes en hoop op een volgeboekte agenda voor je!
 
NEEEEEEE, en het zag er nog wel zo mooi uit allemaal…. Had wel zin om komende kerstvakantie een keertje te komen.

Zal geen beslissing zijn die je voor je lol hebt gemaakt, dus veel sterkte/succes!
 
mainstreet;n408695 zei:
Door prive omstandigheden gestopt met detailen. Collectie verkocht. Als het meezit pak ik het weer op in het voorjaar of de zomer.
Veel detailingfun iedereen :)_[]
Oei! Je was vorige week nog bij ons in de showroom.

Sterkte met alles!
 
Sterkte Jim. Ik had juist gehoopt binnenkort van je ruimte gebruik te kunnen maken, ondanks alles toch goede kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar gewenst.
 
Binnenkort nog een POETSDAG in de Hobbygarage in Den Haag ......of zijn er andere mogelijkheden??????