• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Een half jaar is inderdaad wel kort om daar een hal voor in te gaan richten, en juist de winterperiode kan belangrijk zijn om veel klanten binnen te halen, maar als je mogelijk al voor 1 januari alweer buiten staat, heb je grote kans dat je op moet breken, net als het weertechnisch interessant gaat worden.
 
Zonder verwarming is deze locatie in mijn ogen waardeloos. Het ziet er slecht geïsoleerd uit, dus het zal in de winter goed koud zijn.
 
Isolatie van de muren kan nog wel mee vallen, maar via het dak zul je veel warmte kwijt raken. De schuur ziet er nu redelijk licht uit, maar ik denk als je in de herfst gaat kijken dat het echt behoorlijk schimmig is. De geïsoleerde ligging valt wel mee met de auto (als je het weet te vinden) en dan maakt het weinig uit op welk deel van de Meerpolder het is, als het tenminste niet op het verste puntje vanaf de Vaatdoekbrug is.

Geen toilet, dat betekent ook geen afvoer voor vuil water, en mogelijk ook geen wateraansluiting? Als riool- en wateraansluiting er wel zijn, moet het redelijk simpel zijn om zelf een toiletje te bouwen in een hoek. Ik zal eens kijken of ik in mijn omgeving een bruikbaar leeg pand zie staan.
 
Geen goede verlichting maar wel voldoende stroom, het eerste lijkt mij door het tweede opgelost te worden. Bouwlampen en led-werklampen zijn tegenwoordig niet zo duur meer.

als het friest word het idd wel aardig koud in zo'n ruimte, verder sta je wel uit de wind en uit de zon dus zal zo'n 9a10 maanden per jaar goed te doen zijn.
 
ik blijf dit topic even volgen.

Voor de regio Utrecht (Maarssen) zoek ik ook zo'n ruimte waar ik even fatsoenlijk kan poetsen. Voor de deur wassen gaat (nog) prima, maar voor het betere poetswerk is het helaas al te koud :(
Wat is zoek is:
een gesloten ruimte met een behaagelijke tempratuur
WC (toch wel prettig als je even moet)
Water
Electriciteit

als iemand iets weet hoor ik het graag. :)
 
Ik ben tevens ook op zoek naar een dergelijke ruimte in omgeving Rotterdam. Een trip naar Den Haag zie ik ook wel zitten. Voor de deur kan ik helaas niet poetsen. Helaas moet ik nog altijd met 3 emmers naar de wasbox. Maar om het echt af te maken met een mooi wax laagje zit er helaas niet. Veel te koud om dat buiten te doen.

Maar een interessante topic om te volgen.
 
Helaas weinig mee gebeurd ben ik bang.. Ik heb m'n thermo ondergoed alweer klaar liggen..

Voor regio Noord Holland houd ik me aanbevolen!