• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting : Over de IJssel 2014

Arjan en Wilma, hartelijk dank voor de prima organisatie!
En ook voor het mogen gebruiken van jullie lakdiktemeter.

Bert, bedankt voor de heerlijke koeken (alleen die koeken zijn al reden genoeg om ook volgend jaar weer te komen :) ).

En vanmorgen stond mijn Focus er eindelijk ook eens weer beschermd bij:
20141124_075542_zps3b9cc177.jpg
 

Bijlagen

  • conv_1100.jpg
    conv_1100.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 183
Was zeker een prima dagje. Arjan en Wilma, bedankt voor het oppakken van de organisatie.

Zelf vrijwel niks gedaan aan de auto, maar vooral meegekeken en informatie ingewonnen.
Er is voor mij nog genoeg te doen voor ik een beetje fatsoenlijk uit de voeten kan, maar zeker veel informatie opgedaan.

Al bij al een leuke dag gehad!
 
Het resultaat na een dag zwoegen......
Het was de eerste keer dat ik deze BMW onder handen heb genomen.
Ben na het wassen begonnen met kleien, gebruik daarbij de blauwe klei van 3M.
Daarna met groene pad en polish van 3M geprobeerd om de swirls en de krassen weg te polijsten, wat voor een deel is gelukt. De diepere krasjes zijn nog niet helemaal weg, dus dat is voor een volgende keer.
Daarna afgemaakt met Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant. Die moet 24 uur uitharden en mag in die tijd niet nat worden. Gelukkig was de terugreis naar huis droog. Bij thuiskomst snel in de garage geparkeerd, en toen pas begon het te regenen......
Ben al met al best tevreden met het resultaat.

Arjan en Wilma, bedankt voor de organisatie van deze geslaagde dag:cool:

conv_1106.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige wagen. Zoals je zelf aangaf zal je er nog wat werk aan hebben (wat een motorkap !!!), maar is werkelijk een super kleur!
 
Excuus dat jullie er zolang op hebben moeten wachten. Momenteel ben ik erg druk met mijn werk wat enorm veel tijd in beslag neemt.

Ondanks dat het minder druk was als vorige edities was het wel super gezellig. Naast de vertrouwde gezichten toch ook heel veel nieuwe gezichten gezien, erg leuk !
De eigenaar heeft aangegeven open te staan voor een zomer prep editie en ook de openingstijden zijn wat hem wel iets aan te passen waardoor we wellicht een uur eerder zouden kunnen beginnen en misschien zelfs ook nog wel een uur later zouden kunnen eindigen. In die twee extra uren kan je net even dat extra beetje doen.

Wat me erg goed is bevallen is dat iedereen al met een redelijk schone auto aankwam, de wasboxen liepen erg snel door waardoor niemand eigenlijk langer dan 15 minuten heeft moeten wachten. Top geregeld zo onder elkaar !

Mocht er genoeg animo zijn dan willen Wilma en ik ook wel een lente / zomer editie gaan organiseren.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
al ben ik niet geweest, lees wel dat het goed geregeld was! erg netjes. wie weet dat het voorjaar me overhaald om ook een kijkje te komen nemen.
 
Mooie foto's.

Voor de zomer prep editie ben ik ook wel in. Mocht ik kunnen ben ik er zeker bij.
 
Leuk dat er eventueel al belangstelling is voor een voorjaarsedititie van de Over de IJssel meeting
Ik zal zo een topic openen voor de "Over de IJssel V - zomer prep" :-D
we gaan eerst kijken hoeveel belangstelling er is, maar hebben al een bericht gestuurd naar de eigenaar om te vragen wanneer de hal weer beschikbaar is