• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Deuren niet laten vastvriezen

Beetje flauw misschien... Maar zorgen dat je degelijke deurrubbers hebt.. Ik heb er nog nooit last van gehad.
 
IbizaSigno zei:
Beetje flauw misschien... Maar zorgen dat je degelijke deurrubbers hebt.. Ik heb er nog nooit last van gehad.

Ik mag aannemen dat ze in Zweden op de R&D afdeling wel degelijke rubbers uitzoeken voor in de auto's.



Ah kijk, dan toch maar eens met de Trim Detailer van Meg proberen en de sponning in de 845 zetten.

De resultaten laat ik jullie weten!

Maar na de rubbers en flock/velours strips in de trim detailer te hebben gezet, geen enkel probleem gisteravond of vanochtend.
Dus ik denk dat het doet wat ik ervan verwachtte!
 
En nog steeds geen problemen met het openen van de deuren.

Misschien is het handig zulk soort product ervaringen in een topic te verzamelen?
Excuus als een dergelijk topic al bestaat :eek:)
 
mk-us zei:
Daar zit je nu toch al in: "Deuren niet laten vastvriezen" heet ie

:D Hahaha daar heb je een punt ja.

Ik bedoelde eigenlijk meer een soort 'tips & tricks' om bepaalde 'ongemakken' snel op te kunnen lossen of te verhelpen.
Veel van zulke vragen worden meerdere keren gesteld en kunnen samengevoegd worden om snel een oplossing te vinden.

Het is maar een suggestie natuurlijk
 
Je bedoelt een soort van 'sticky' zodat ie bovenaan blijft staan en dus makkelijker te vinden is, in ja ... gaat niet lukken anders zoveel dingen 'sticky bovenaan' en dan alsnog door bomen het bos kwijtraken.
 
Ja juist, dat bedoel ik.
Maar dan met een opsomming van verschillende problemen met oplossingen.

Bijv:
Welke middelen kan ik gebruiken om het vastvriezen van deuren te voorkomen?
- Meg Trim Detailer, PB Trim Restorer, Vaseline, ....

Hoe haal ik vlekken uit m'n bekleding:
- Inspuiten met APC en inwerken met een doek of borstel, vervolgens afnemen.

Etc....

En dan dat topic sticky maken ergens.
 
Ik heb helemaal geen last gehad gisteren toen ik ging rijden,met de vaseline op de rubbers.Alleen ben ik de achterklep vergeten!!Helemaal niet aan gedacht dat er daar ook rubbers zitten,en ja hoor,hij zat vast gevroren...Omdat het toch maar alleen rubbernoppen zijn heb ik hem gewoon los getrokken en geen schade aan de noppen te zien...De motorkap zal ook wel vast zitten,zit toch ook rubber onder.....Maarja,die wordt vanzelf warmer door de motor....:grinning: