• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ik heb vandaag de Soft Four panel pot kit mee genomen. Vier schattige sample potjes van 30 ml. Ga ze eens proberen binnenkort maar ze ruiken wel erg lekker in ieder geval!
Ben erg benieuwd!
 
Hier mijn review van de Supernatural: klikerdeklikklik.
Ben benieuwd van jij ervan vindt Sjoerd!
 
Tim zei:
Dibbuz heeft gisteren de S4 in 2x in de Dodo gezet. Straalt bijzonder de hardwax is een pittige om aan te brengen, de softwax was volgens mij een stuk gemakkelijker :party:

Welke heeft Dennis dan gebruikt? Ik vind ze (Blue Velvet, Diamond white en Supernatural) erg makkelijk aanbrengen en uitpoetsen.

Gr. Bas
 
De Blue Velvet, kan ook komen door het kleine potje. Vond het best een lastige wax inderdaad.
 
Ik heb vandaag weer een kleine aanvulling gehad voor mijn Dodo Juice verzameling

Wetende:
Dodo Juice Lime Prime Light
Dodo Juice Born To Be Mild
Dodo Juice Rubbish Boy's

IMG_0609.jpg
 
Vandaag de Zettie even licht geboost na een wasbeurt met de paarse Dodo.
Ik zie er heil in, dat spul. Over wetlook gesproken, dat geeft nou echt die natte, extreme glans.
Alsof er een vernislaagje op ligt. Heerlijk smoothy is tie nu.
Dit had ik nog niet behaald als resultaat. En amper begonnen met dat spul. Tis z'n geld wel waard hoor.
Hopelijk is de houdbaarheid ook lang.
 
ladybug zei:
Vandaag de Zettie even licht geboost na een wasbeurt met de paarse Dodo.
Ik zie er heil in, dat spul. Over wetlook gesproken, dat geeft nou echt die natte, extreme glans.
Alsof er een vernislaagje op ligt. Heerlijk smoothy is tie nu.
Dit had ik nog niet behaald als resultaat. En amper begonnen met dat spul. Tis z'n geld wel waard hoor.
Hopelijk is de houdbaarheid ook lang.

Das leuk om te horen! Footooooooooooooo's! :heart_eyes: :star ]d~^
 
Tim zei:
Das leuk om te horen! Footooooooooooooo's! :heart_eyes: :star ]d~^
Dat verschil op een foto zie je niet echt meer lijkt me.
Jij wil gewoon meer van mijn Zettie zien natuurlijk, ik krijg er zelf ook geen genoeg van hoor :heart_eyes: ;)
 
Kzie net op de carclean site de Dodo Need for speed, iemand enig idee wat dit voor product is?

gr
 
Snitser zei:
Kzie net op de carclean site de Dodo Need for speed, iemand enig idee wat dit voor product is?

gr

Moest ook ff gaan kijken ,lijkt of erop staat "Cleaner Wax"
Dat zou ook de naam verklaren..