• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dol Dwaze Dodo Donderdag!

E

Etterual

Guest
CCDodoJuice.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
20161125_170537.jpg
Vandaag de bestelling van de Dol Dwaze Dodo Donderdag binnen gekregen .. inclusief 2 cado's .. schuimpjes van de Carclean Sint .. een het Dodo Juice Basics of Bling Detailling Guide ..

Heeft mister Dodo .. @Istnogferarie .. al een nederlandse vertaling klaar ? .. :p ..
 
Vandaag mijn allereerste DJ spulletjes binnen. Apple iFoam en Born To Be Mild Shampoo. Ben benieuwd naar het gebruik ervan. @Istnogferarie kan trots op me zijn :D

Ik heb me overigens wel ingehouden om niet meer van DJ te bestellen, morgen is het Scholl dag en je kan je geld maar één keer uitgeven :p
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik schreef in Arie's verslavings-topic:
Zelf ook maar een "kleine" bestelling geplaatst vannacht (nachtdienst) om mijn beginnende verzameling waxen "iets" aan te vullen

Aangezien ik gisteren lag te slapen de pakketbezorger gemist, gelukkig vandaag het pakketje mogen ontvangen.
Met de knipoog naar "kleine" bestelling:

DDJ wax november 2016.jpg
 
Jeetje, jij hebt met 4 keer per jaar...nee....zes keer per jaar waxen anders duurt het te lang... zo'n 15 jaar waxplezier. :eek:
Leuk om te zien, veel plezier ermee.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Kees-sw