• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dopjes voor op sprayflessen

BC911

Detailing chief
Tester of Bling
12 apr 2011
418
75
Ik heb ondertussen een aantal spray mengflessen aangeschaft voor de spray en wipe en de APC, maar vroeg me nu af of er ergens dopjes afzonderlijk te verkrijgen zijn voor deze flessen? Niet altijd is alles op na een poetsbeurt, en terug in de originelen fles is geen optie aangezien het verdund is. De spraykop erop laten zitten doe ik liever ook niet aangezien er wordt aangeraden hem goed door te spoelen na elke beurt. Iemand tips?
 
Ligt eraan. Met Spray & Wipe en APC heb ik nog nooit problemen gehad met verstopte sprayers.
Voor spullen die nogal neigen te kristalliseren in sprayers (o.a. velgenreinigers) is uitspoelen wel een vereiste.
Probeer het eens met een simpele dop van een colafles o.i.d.
 
Ja, had ik gezien, maar is geen zicht op zo'n plastic fles. Ik hou het wel even in gedachten moest ik niets anders vinden. Een gewone dop van een lege fles van PB past natuurlijk ook, maar momenteel nog niets leeg ;). Zal eens wat meer moeten poetsen.