• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Duchenne Duitse Auto Gala 30 mei 2010

ZafiraElvis

Detailing rookie
27 jan 2010
7
0
Duitse_Auto_Gala_flyer_webversie_80.jpg


Nu is het zover de eerste Duitse Auto Gala gaat zijn doorgang vinden.

Dit houdt in Opel, Ford, Audi, Porsche, VW, Mercedes en BMW en aanverwanten zijn ook welkom.

Ik heb een terrein van 24000 m2 tot mijn beschikking en ook de opbrengsten naar aftrek pacht en terrein huur gaan volledig naar Duchenne Parent Project www.duchenne.nl. Diverse sponsors hebben al toezeggingen gedaan waaronder Brezan Automaterialen en Formido Deco Bouwmarkt. Ook AS Tuning, Wheels 4 Fun en natuurlijk ook Carclean helpen mij op deze dag. (logo komt no op de poster)

Diverse restauraties zijn aanwezig met terrassen en ook het bekende restaurant Dok 51 van top kok Ben van Beurten die iedere zaterdag om 18:00 te zien is op SBS6.

Dit jaar gaan we voor mooi weer en een schitterende dag voor Duchenne.

Tot dan ik hoop iedereen te zien op deze dag.

Tot snel

Frank
Organisatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Seat en skoda lijikt me wel ja, vind alleen raar dat ford er tussen staat want dat is volgens mij toch amerikaans en niet duits.
 
Seat is van origine Spaans en Skoda Tjechisch, als ze deze ook zullen toelaten moeten ze ook Lamborghini Bugatti en Bentley toelaten. Maar goed het valt allemaal onder de Duitse VAG vlag. Ford is Amerikaans, maar word gebouwd in Duitsland.
 
als je een meeting organiseerd voor een goed doel zou ik zelf geen merkgebonden iets doen, aangezien je dan meer mensen trekt en ook meer geld .
 
Ok misschien iets voor volgend jaar. Eerst dit evenement. En misschien ook nog wel een keer een full car meeting maar Duits trekt mij persoonlijk meer...
 
Zo nog een paar dagen dan is het zover....

We hebben nu nog meer verkoop.

Kraam van AS Tuning uit Heerhugowaard.
Kraam van Caradio uit Heerhugowaard.
Oud Hollandse Poffertjes kraam.
Muziek en grote tent via Wheels4fun.

De flyers gaan nu rond door Nederland dus wil je komen iedereen is welkom ook mensen die niet lid zijn van een club.

Dus meld je snel aan.


De reden voor deze dag is voor het goede doel dus laat je hart spreken. En speciaal voor de Duitse Auto.
 
Wij moeten helaas afzeggen voor komende zondag. Uiteraard zullen wij nog wel een donatie voor het goede doel doen!

Gezien de reisafstand (ruim 2 uur heen en 2 uur terug) in combinatie met de niet al te beste weersvoorspellingen (bewolkt, koud met 12 graden, regen en windkracht 6) is het voor ons niet haalbaar om succesvol deel te nemen.

Ons materiaal vindt windkracht 6 niet al te prettig (tent gaat vliegen dan) en wij hebben een droge en liefst zonnige dag nodig voor onze demonstraties en met 12 graden (en sterke wind) is het ook nog aan de frisse kant.

De organisatie hebben we op de hoogte gesteld en wij hopen dat het ondanks de weersvoorspellingen het een geslaagde dag wordt!
 
We stellen het op prijs als we nog een 'after' verslagje te horen krijgen. Hoe is de dag verlopen? Ik kon maar een paar foto's vinden en daar zag ik alleen wat volkswagens op staan?
 
De opkomst viel wat tegen (denk vooral dor het slechte weer).
Een / de Audi club zou met 25 auto's komen, heb er geen 1 gezien waardoor wij de grootste club waren.

Excuus voor het hoge Opel gehalte : dit zijn wat sfeer foto's die ik op "ons" forum heb gepost :
Foto's zijn overigens aanklikbaar voor een groter formaat :thumbl

Astra Red Devil
th_P1070192.jpg


Matador
th_P1070194.jpg


Pastra-V6
th_P1070197.jpg


BvanLeeuwen
th_P1070200.jpg


Eric
th_P1070202.jpg


Wilma
th_P1070206.jpg


th_P1070196.jpg


th_P1070201.jpg


th_P1070203.jpg


th_P1070204.jpg


th_P1070205.jpg


Patrick, Bart & Eric met elkaar in gesprek
th_P1070207.jpg


th_P1070211.jpg


th_P1070212.jpg



Om 15:30 was het zover : de bekeruitreiking !
th_P1070216.jpg


th_P1070220.jpg


th_P1070226.jpg


th_P1070230.jpg


th_P1070232.jpg


Matador neemt de beker voor beste ICE in ontvangst
th_P1070233.jpg


Patrick neemt de beker voor grootste club in ontvangst
th_P1070236.jpg


De ATC bekers :mrgreen
th_P1070237.jpg


th_P1070238.jpg


th_P1070240.jpg


th_P1070241.jpg


th_P1070242.jpg


Overzicht van alle winnaars
th_P1070244.jpg


De bekers voor ATC
th_P1070246.jpg


th_P1070248.jpg


Overzicht van alle ATC’ers (Moon + ikkuhmartijn ontbreken helaas op deze foto)
th_P1070275.jpg


Beker voor de grootste club
th_P1070276.jpg


th_P1070288.jpg