• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Duurtest: Gyeon Q2 Trim, 5.5 maand nu.

@Quantoxx ik lees zojuist dat jij de Q2 Trim ook op rubbers hebt aangebracht. Ik begrijp dat wanneer de rubbers bewegen dit de standtijd niet goed doet maar worden de rubbers hier niet droog van/barsten ze?

Ik wil de Q2 Trim met de bestelling op 3 sept. mee nemen, maar raad jij voor de rubbers e.d. nog een aparte dressing aan? Zo ja, welke gebruik jij hiervoor?
 
Hey @RbL ,

Ik heb Trim inderdaad ooit eens op de rubbers aangebracht. Dit waren echter de onderste raamrubbers die al tamelijk hard/stug zijn en de smalle raamrubbers langs de stijlen. Tot op heden zijn deze rubbers niet kapot of uitgedroogd, maar ik kan mij heugen dat de standtijd vele malen korter was als op het kunststof.

Het idee om een harde coating aan te brengen op iets wat zacht en flexibel hoort te zijn, is eigenlijk al een beetje dom van mij, haha!

Ja, het was in mijn mijn geval mogelijk, maar op rubbers die weinig tot niet bewegen was de standtijd korter als op kunststof. Ik zou je aanraden om voor rubbers een goede dressing te nemen. Er zijn uiteraar keerdere dressings en de keus is zoals bij veel producten persoonlijk. Zo krijgt de ene persoon witte vlekken na een regenbui met product A, de ander merkt nergens wat van. De ene persoon wil glimmend, de ander wil mat.

AutoGlym - Vinyl & Rubber Care.
AutoFinesse - Revive
Enzovoorts...

Ook zijn recent de Black WOW producten weer op voorraad en kan je deze eens proberen. Ikzelf moet dat ook nog testen.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: RbL
We zijn nu 5.5 maand verder. Het verschil is nog bijzonder goed. Er is werkelijk niets mee gedaan anders dan af en toe een droog doekje erover, verder niets. Hier en daar zie je wat lichtere vlekken komen maar aan de onbehandelde zijde worden sommige vlekken zelfs wit en begint al zijn kleur te verliezen. De scooter staat de hele dag buiten in de zon (als deze schijnt). Bekijk bijlage 293 Bekijk bijlage 294 Bekijk bijlage 295
Mooie test. dank u wel.
Dit is wat ik zoek.
U bent een topper.