• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

E30 Summer Meet 2010 21+22-08-2010 Powered by Boltuning

MetallicatTim

Detailing rookie
25 jul 2010
20
0
Hallo allemaal,

E30Fansite.nl organiseert voor het 4e jaar de E30 Summer Meet op 21 en 22 augustus 2010 in Gemert!
Ook dit jaar proberen we weer om er een onvergetelijk weekend van te maken voor iedereen.

Carclean.com uiteraard ook weer aanwezig :cool:

************************

De flyer voor dit jaar:

ESM10FlyerV.jpg


ESM10FlyerA.jpg


Datum:
Zaterdag 21 en Zondag 22 Augustus 2010

Openingstijden:
Zaterdag vanaf 16:00
Zondag van 10:00 tot 18:00

Entreeprijzen:
Zaterdag + zondag: €15,- ( Incl. overnachting, toerrit en BBQ )
Alleen zondag: €5,-

Adres:
Restaurant "De Koksehoeve"
De Koksedijk 25
5421 ZB Gemert
http://www.Koksehoeve.nl

Klik op onderstaande links om alle informatie over de E30 Summer Meet 2010 Powered by Boltuning te weten te komen!
Het Meetingterrein
De Route
De Organisatie
Hoofdsponsor Boltuning
De Camping
De Toerrit
De Activiteiten
De Sponsors
De Stands
De Show & Shine
De Taxaties


Zie ook de voorgaande jaren:
E30 Summer Meet 2007: http://www.e30summermeet.nl/2007Media.php
E30 Summer Meet 2008: http://www.e30summermeet.nl/2008Media.php
E30 Summer Meet 2009: http://www.e30summermeet.nl/2009Media.php


Als er nog vragen, op- en/of aanmerkingen zijn, horen wij die graag!
Je kan ons mailen op Webmaster@E30SummerMeet.nl

Hopelijk zien we je op 21 en 22 augustus in Gemert op de E30 Summer Meet 2010!

Grtz
De Crew
 
Mijn broer had het ook al gezien, mischien dat we die zondag even komen kijken. (nog al een eindje rijden) Vooral de E30 M3 vind ik uber, het geluid van het S14 blok i.c.m. carbon airbox is om kippevel van te krijgen!
 
Oei, een van mijn favo BMW's, de E30

Dit is voor mij om de hoek!! Zondag eerst even naar de oldtimerbeurs, daarna even naar gemert (kan het zelfs op de fiets, haha)
 
:-"


:cool:


edit, paradepaardje van de familie Mingers komt voorafgaand aan de ESM2010 eerst even bij mij langs voor een detail-beurt o:)
 
Het resultaat zal oogverbluffend zijn! Er zitten heel veel swirls en kleine krasjes op. Ook enkele grotere krassen, maar die verwachten we zaterdag alsnog terug te zien, want die krijg je denk ik niet weg met polijsten alleen.

Het zal iig zeker lonen :cool:
 
Beste E30 liefhebbers,

Nog 2 dagen en dan begint de E30 Summer Meet 2010 Powered by Boltuning weer!

Voor degene die last minute besluiten om toch naar de camping te komen op zaterdag kunnen gewoon aan de entree betalen. Poort gaat zaterdag om 14:00 open. De BBQ en Toerrit volgen mekaar in de avond, dus tijd zat om je tent op te zetten, lekker te eten en een fijne rit in de omgeving met andere E30 liefhebbers.

Op zondag gaat de poort open om 10:00. Iedereen is welkom! Voor de non-E30 hebben we een apart parkeerveld ingericht.
We hebben een aantal leuke presentaties ( o.a. het E85 ethanol systeem en audio inbouwen in een E30 ) en demonstraties ( o.a. het renoveren van leer met Colourlock en Carclean.com verteld je graag hoe alle Car-detailing producten werken)! Uiteraard ook weer de nodige kofferbakverkoop en standhouders met nieuwe en 2e hands onderdelen!

Voor de kleintjes hebben we o.a. een springkussen, tekenwedstrijd, tafelvoetbal en airhockey spel dus de kids zijn de hele dag zoet! Bij het terras van het restaurant is ook nog een klein speeltuintje.

Uiteraard is er weer een Show & Shine wedstrijd waar je mooie bekers kunt winnen en hebben we een E30 Quiz waar leuke goodies mee te winnen zijn!

Een volledig ingerichte fotostudio in een grote tent geeft je de mogelijkheid om een professionele foto van je E30 te laten maken op A3 of A4 formaat.

Daarnaast is er nog de mogelijkheid om je deukjes weg te laten halen en om Xenon verlichting in te laten bouwen. Net als voorgaande jaren kun je ook weer je BMW laten taxeren tegen een zeer aantrekkelijk tarief.

“KORTOM” een hele mooi weekend voor iedereen!

We zien je graag op zaterdag en/of zondag in Gemert!

De Crew
www.E30SummerMeet.nl
 

Vergelijkbare onderwerpen