• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een paar foto's van onze collectie (magazijn)

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Onze collectie breidt elke keer weer een beetje uit, hier wat foto's van een aantal van onze stellingen. We hebben momenteel 6 rijen, waarvan je er hier 4 op de foto's terugvindt. Al met al een aardige collectie al zo:

Magazijn1.jpg

Magazijn2.jpg

Magazijn3.jpg

Magazijn4.jpg


Nu jullie collecties nog! Ik weet dat een aantal mensen echt mega collecties hebben (Ja Dibbuz, kom er maar in :grinning: )
 
Hierbij mijn collectie:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Maar deze wordt met me groepsaankoop wel uitgebreid ;)
 
M'n vriendin waarmee ik de detailmachine dinsdag kwam terugbrengen kon er niet over uit tijdens de rit terug. Dat er zoveel middelen bestaan voor het wassen van een auto. 8-[
Ze vond het wel erg leuk om te zien, en te ruiken.
 
Haha, en zo kan ik er niet over uit dat er zoveel verschillende make-up producten zijn]d~^ rofl
Just kiddin'...

Gr. Rudi
 
  • Leuk
Reactions: a3gtron
Mooie collectie Tim.
Maar ja hoe kan het ook anders. Je hebt altijd alle producten op voorraad die ik bestel.
Ga zo door!
 
Tjibbe zei:
Haha, en zo kan ik er niet over uit dat er zoveel verschillende make-up producten zijn]d~^ rofl
Just kiddin'...

Gr. Rudi
Zal van die collectie maar geen foto plaatsen, dat wordt panorama o:)
 
Zoals Bert al zei, niet de Jamin maar de JaTim hahaha :D
Net een snoepwinkel :grinning:
 
poets middelen zat tim hoop zondag dan ook na flink zweten ]-0 met een super glimmende tt naar huis te rijden:grinning: