• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een paar foto's van onze collectie (magazijn)

Vandaag even een bliksembezoekje afgelegd aan de Carclean-toko. Toevallig moest ik ergens om de hoek zijn, dus een mooie reden om es polshoogte te gaan nemen.

Tim, complimenten, mooi winkeltje, net magazijn (mede dankzij je eega ;) ) en een prachtig kantoor boven! Ik heb alleen het idee dat met het binnehalen van nieuwe lijnen e.d. je nu al ruimtegebrek begint te krijgen!

Oh ja, bedankt voor de verbeterde uitsparaak van "Meguiars", mensen in mijn omgeving maakten me altijd wijs dat het een stuk exotischer uitgesproken moest worden en niet gewoon als "Meggwaaiers"... :D
 
Hebben jullie er ook een winkel bij, of is het op afspraak te bezoeken.


Oh ja, kun je er ook met een vrachtwagen komen ? :d :d


17meter en 50ton
 
't Is op een industrieterrein, maar je zult aan Tim moeten vragen of ie het kan waarderen dat er een truck voor de deur parkeert... ;) Effe op de navi intikken, 't is kippesimpel!
 
50 Ton... 8o

Als het wegdek maar heel blijft, anders kan Tim er niet meer komen... En de klanten met lage auto's ook niet...:d
 
JPeG zei:
Hebben jullie er ook een winkel bij, of is het op afspraak te bezoeken.


Oh ja, kun je er ook met een vrachtwagen komen ? :d :d


17meter en 50ton

Vrachtwagen kan je simpel bij ons voor de deur kwijt, geen probleem!

Even afspraakje maken is wel handig. Iedereen is welkom, maar we hebben geen winkel. Je stapt zo ons magazijn in! :)
 
als je die vrachtwagen vollaad met poetstspullen en dan bij Tim even afrekend :D
wil ie dat ding zeker voor zn deur hebben :D
 
Zoals de foto's het laten zien, zo ziet het er uit. Niet zo van: we ruimen het een keertje op, maken dan snel een paar foto's en laten dan de boel weer verslonzen. Zeit er echt keurig uit.

Trouwens, ik vroeg me op de foto's af waar die houten kistjes van waren, maar vandaag gezien dat er iets van Wolfgang in zit... Komt nog het dichtst bij zo'n plexiglas piramide van Zymöl... :D
 
Ben ook al een paar keer wezen buurten en iedere keer stond alles keurig op de planken, het is duidelijk te zien dat alles gewoon netjes bijgehouden wordt. Mevrouw Struijs tikt ze wel op de vingers denk ik als ze er een zooitje van maken :D

Toevallig was er laatst iemand die langs kwam met een schuurspons taxi, ook wel grappig :D
 
Zoooo mooie collectie. Nog even doorgaan en je hebt nog meer dan Dibbuz. ;)
Maar even serieus. Ziet erg goed uit.
 
MartijnIbi zei:
Ben ook al een paar keer wezen buurten en iedere keer stond alles keurig op de planken, het is duidelijk te zien dat alles gewoon netjes bijgehouden wordt. Mevrouw Struijs tikt ze wel op de vingers denk ik als ze er een zooitje van maken :D

Haha, inderdaad; ik ben heeeel streng :|~*
 
Dat ziet er vingerlikkend mooi uit! :)^ Mijn alarmsysteem zijn twee husky's! En een 'normaal' alarmsysteem op de garage, plus dat de auto's op binnen op slot staan, en de sleutels in een kluisje liggen. Moet er niet aan denken dat een van de wagens word gestolen, TV ok maar niet mijn lievelingetje :)_[]
 
IMG_0895.PNG


:joy:

Weet het nog goed, Jeroen haalde persoonlijk de eerste series dap500 op na introductie. Deed een berichtje dat ik er aan kwam. Tim reageert op het berichtje, ding-dong. Jeroen stond voor de deur :D
 
  • Leuk
Reactions: Tim