• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

een vraag over interior detailer

dark devil

Detailing addict
25 dec 2008
119
62
38
heey hier weer een vraagje haha
ik heb vande week een bestelling binnen gekregen daar zat ook de Meguiars Quik Interior Detailer bij
nu is mijn vraag hoe brengen jullie dat op en wrijven jullie dat ook ergens mee naar of:schaam
grtz tim
 
Het is een detailerspray, dus om stof en dergelijke te verwijderen. Het is geen product om te voeden e.d. net zoals een detailerspray voor de lak.
 
oke dan ik heb alleen helaas nog geen even coat applicator dus moet het morgen even op een andere manier doen
wat is dan het makkelijkste?
heb trouwens bij de bestellign ook nog Natural Look Dressing als kado bijgekregen hoe breng je die op :roll
sorry voor al die vragen :schaam
 
Interior detailer kan ook gewoon met een microfiber doek opgebracht worden, een ECA is niets anders dan een sponsje met MF er omheen.
 
een ECA vind ik zelf wel makkelijker werken dan met een MF doek je komt overal beter aan, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
probeer gewoon eens wat uit en dan merk je vanzelf wat je het fijnste en het makkelijkst vind
 
oke nou iig bedankt voor de snelle info van jullie ik ga er morgen maar eens wat dingen mee uitproberen $$)