• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met de producten van CarTec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.936
193
34
Leersum (Utrecht)
Hey GlimKezen & GlansPoppen!

Volgende week ga ik een beurs bezoeken waar ook de nodige Car Care - leveranciers zullen zijn. Aangezien ik naar de betreffende beurs ga om te leren, wilde ik de Car Care - houders opzoeken en de schadeherstelbedrijven ook.

Cartec is voor mij een beetje bekend, maar hun website en product omschrijvingen zijn nogal... kort. En wat je lees klinkt nogal... overdreven. In de paar maanden dat ik bij poetsbedrijven heb gewerkt kwam ik er achter dat zij veelal, of helemaal, met de producten van CarTec werkten. De ene had als kopstuk de WaxGuard als lakverzegeling en de ander de WaxOyl 100+. 2 andere poetsbedrijven waar ik info ben gaan halen werkten ook allebei veela met CarTec en de WaxGuard.

Heeft er iemand ervaringen met hun producten en eventueel wat meer info over bijv. hun lakverzegeling; WaxGuard? (Klinkt namelijk net zo mooi als de beruchte Waxoyl 100+)


Greetz
 
Wij kregen er Waxguard bij op onze Octavia ruim 2 jaar geleden. ik wist dit niet maar de dealer vertelde me dit later als aardigheidje.
Ik merkte na 1,5 maand en 4x normaal wassen dat er geen bescherming en/of beading meer aanwezig was.
Ook zaten er veel hologrammen en swirls onder deze laag.
Ik heb deze dus netjes gecorigeerd en in een mooie laag Collinite 845 gezet.
Deze laag 845 heeft 5 maanden zijn werk gedaan voor een zeer kleine fractie van de prijs.

Een kennis van me had een half jaar later ook een auto met Waxguard ontvangen, ook deze was binnen 2 maanden volledig foetsie.
Beide auto's zijn overigens niet van dezelfde dealer ofzo.

Mijn mening: Waxguard is overpriced, niet sterker dan iets anders en de "onderhoudende" shampoo is ook niks bijzonders.

De "garantie" die werdt afgegeven houd vooral in dat ze een nieuw potje openen en de laag opnieuw aanbrengen, alsof deze dan weer een jaar er tegen kan...jammer dus.
 
Topic zet ik op slot, hoort eigenlijk niet thuis op ons forum vind ik.

De genoemde producten horen niet thuis in ons segment (detailing) en ik zie bovendien nu al weer oeverloze discussies hierover ontstaan. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.