• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met Soft99 Gold Shampoo?

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hallo iedereen,

Is er misschien al iemand die deze shampoo heeft gekocht? Ik vind enkel wat Russische en Turkse reviews waarvan ik eigenlijk niets snap. (en google translate is toch niet dat :p).

Mijn auto staat momenteel in 2 laagjes fusso dark die ik wil aftoppen 2wekelijks met de Soft99 Luxury Gloss Spray.

Nu omdat ik naar een nieuwe shampoo op zoek ben spring deze in mijn oog. Waarom nu naar Soft99?
- De hele auto staat in de Soft99 (ruiten,spiegels,lak).
-En tot nu toe heeft nog niets van Soft99 me teleurgesteld.

Het lijkt me dat de shampoo is zoals Gyeon Bathe+ , Nanolex Rev. Shampoo.....

Meningen worden op prijs gesteld !!

Thanks
Grtz
Stephan
 
Hahahaha ! Ik ben al eventjes een Soft99-geek. Bestelde het allemaal uit Rusland toen in de EU nog niets te vinden was.

Prijstechnisch gewoon gewoon geen slecht merk...volgens mij :)
 
Alé dan, ik zal em in het mandje gooien en dit weekend - als het weer het toelaat - een review maken :).

Mag ook wel eens voor alle hulp die ik hier al heb gekregen :p
 
Ben benieuwd, hier ook twee auto's in de Fusso, waarvan eentje nog voorzien van een extra laagje Authentic Wax. M'n huidige PB's Silk and Suds is bijna op, dus moet binnenkort ook iets nieuws gaan kopen en die Soft99 shampoo leek me wel wat :)
 
@iedereen,

Ik ga de shampoo toch maar laten voor wat het is.

Als ik de verhoudingen bekijk van de shampoo wordt het een dure grap.... Je zou 2 eetlepels shampoo per liter moeten gebruiken (1 eetlepel is 5ml). Dus 10ml per liter maakt150ml per wasbeurt = 5x wassen voor 18€... (3.60€ per beurt)
(Gyeon Bathe+ heb ik nog staan om aan te brengen via de mitt, dus is dan niet een meerwaarde)

Ben wel fan, maar dit is een beetje te duur...

Dus het gaat de Dodo BTBM, Gyeon Bathe of Nanolex Pure worden gevolgd door de Soft99 Luxury Spray.

Grtz
 
De waxaddict pure shampoo kan ik je ook van harte aanraden, mocht je wat nieuws willen proberen. Heb je ook maar heel weinig van nodig. 20ml per emmer.
 
Dat lijkt inderdaad een hele ruime dosering. Maar misschien werkt het in een lagere verhouding ook? Als je de verhouding van Meguiar's Gold Class aanhoudt dan moet je ook iets van 140 ml per emmer gebruiken, maar dat werkt ook prima met grofweg 40 ml.
 
Dodo Juice Born to Be Mild Shampoo vind ik erg goed en verder heb ik nog Meguiars Gold car wash shampoo waar ik ook heel tevreden mee ben.