• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen Soft99 Nano Hard Clear

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hey iedereen,

Heeft iemand al ervaring met bovenstaand product? Is dit meer richting coating of een simpele dressing?

(ik vermoed niet slecht aangezien CC alles normaal eerst even test)

Linkje naar de webshop...

https://www.Carclean.com/product/So...lastics_Coat_Kit_8ml_Hard_Plastics_8ml_103812



Grtz
Stephan
 
Ik ken het zelf niet, maar ik denk dat dit een product is zoals Gyeon - Trim. Een coating dus.

30ml Gyeon - Trim = €39,- Bij Trim word in de beschrijving niet een standtijd vermeld, bij de Soft99 word 6 maanden vermeld.
 
  • Leuk
Reactions: Stephan
Qau prijs wel een stuk interessanter als gyeon. Moet zich nog bewijzen natuurlijk, maar mijn ervaring met soft99 producten zijn goed.
 
Van de CC facebook:
Er zijn weer nieuwe producten van Soft99 binnengekomen! Waaronder een kitje om plastic mee te coaten. Twee nieuwe waxen voor lichte en donkere kleiren, een kit om emblemen mee te verwijderen en een superhydrofobische wheel sealant!
 
Ligt eraan wat voor plastic je wil gaan behandelen maar wellicht is onderstaand product een goede optie:
https://www.carclean.com/nl/product...or_Exterior_Plastic_Trim_Restorer_29ml_103791
Black_WOW_100047_1.jpg



  • Duurzame kunststof dressing.
  • Maakt kunststof weer als nieuw voor maanden i.p.v. weken.
  • Niet plakkerig, glanzend of glad.
  • Inhoud 473ml.
Black Wow Pro is de overtreffende trap van de Black Wow Classic. Black Wow Pro is nog duurzamer en geeft een iets mattere finish dan de Black Wow Classic.

Black Wow Pro is een op siliconen gebaseerde dressing. Siliconen zijn perfect om kunststof delen weer terug op kleur te brengen. Het is duurzaam en bestand tegen water. Black Wow Pro is gemakkelijk aan te brengen en af te nemen.

Ondanks dat Black Wow Pro niet glad is wordt het niet geadviseerd om het aan te brengen op oppervlakken waarop gereden of gelopen wordt.

Gebruiksaanwijzing:

  • Gebruik eerst Pre-Wow indien er oud polijstmiddel/waxrestjes aanwezig is op het kunststof
  • Breng het product aan via een applicator en laat het korte tijd intrekken.
  • Indien het kunststof zeer verweerd is zal het meerdere keren aangebracht moeten worden totdat het gewenste resultaat is bereik om de optimale duurzaamheid van 4-6 maanden te halen.
  • Als het kunststof wat grover van materiaal is kan een borsteltje helpen om het product te verdelen.
  • Voor het beste resultaat is het beter om meerdere laagjes gedurende een langere periode aan te brengen dan veel laagjes achter elkaar.




Artikelnummer 103791
Fabrikantcode BWP1S
 
Zelf gebruik ik Solution finish welke ook een goede standtijd heeft en anders had ik zelf die Black WoW pro geprobeerd.
 
30ml ''Trim'' = €39,-
8ml ''Nano'' = €15,-

Een stuk interessanter, dat weet ik niet :p

Als ze een grotere verpakking zouden uitbrengen, dan zal het misschien wél goedkoper zijn.



Greetz
Je hebt gelijk, mijn excuses. Was er vanuit gegaan dat soft99 ook een grote verpakking had.
 
@schippersss - Ik denk dat als er grotere verpakkingen zijn, zoals bij de 30ml van Trim, dat het wél goedkoper zal zijn.

8ml is ook wel geinig! Meer een soort van 1 portie om je auto 1x goed te behandelen en niks over te houden. :)


Greetz