• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even ter controle...:)

dovdmeer

Detailing addict
16 mei 2008
689
65
50
Bergschenhoek
Ik wil de detailing hobby weer gaan oppakken...Ik heb wel het een en ander aan materiaal, maar de pads die ik heb kan ik niet meer gebruiken, oud, versleten etc...:)

De pads die ik voorheen gebruikte zijn niet meer te krijgen, dus ik zoejk nu eigenlijk vergelijkbare pads voor gebruik op de DAP.

Klopt onderstaande een beetje:

Smartpad Orange --> Raffini Yellow (Met SSR2,5)
Smartpad Light Green --> Raffini Wit (Met Menzerna Professional Polish)
SmartPad Black --> Raffini Red / Black (PB Black Hole)

Deze volgorde en materialen werkte voor mij perfect op mijn vorige auto (Audi A4), aanstaande zaterdag ga ik mijn andere auto halen (Volkswagen), dus ik vroeg me af of ik met bovenstaande Raffini pads voldoende heb om de auto te polijsten, of dat er nog een paar pads bij moeten? Ik weet niet of de lak van VW net zo hard is als die van Audi. Ik heb de gehele Poorboys lijn nog, en die wilde ik wel blijven gebruiken nog...:)

Alvast bedankt!

(Als ik de nieuwe auto heb stel ik me nog even opnieuw voor,...:) )