• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen...PeterX

PeterX

Detailing rookie
22 mei 2008
38
0
Hierbij stel ik me ook graag even voor:

Mijn naam is Peter, ik rij een zwarte Jaguar X-type. Oorspronkelijk ben ik een Meguiars-gebruiker, maar de laatste tijd ben ik voor verschillende soorten producten overgestapt op andere merken. Vooral Poorboy's is momenteel favoriet.
 
Welkom met je stijlvolle auto :)

Ja ik ben nu ook een paar producten van Poor Boys gaan kopen. Ik ben benieuwd (nog niet getest)
 
Welkom op het forum, veel lees en poetsplezier. En laat die foto's maar komen.

Gr. Bas
 
hoi peter
welkom op het forum, ik zie dat je erg dicht in de buurt woont,mischien heb ik je weleens gespot.........
ik zelf woon in Reuver :cool:
 
@nick22

Reuver is hier inderdaad heel erg dichtbij. Ik moet binnenkort eens een paar foto's maken, maar het is een zwarte estate met zilvergrijze dakrails en two-tone bekleding (zwart met beige) en een leaper op de motorkap: is volgens mij de enige met die combo. Als je me eens ziet, toeter ff!