• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Wouter_BMW

Detailing guru
3 sep 2016
720
153
37
Harlingen
Hallo,

Ik ben Wouter, uit Harlingen. Sinds ik een jaar of zes geleden mijn eerste zwarte BMW kocht, heb ik al spijt van de hoeveelheid werk die een donkere lak oplevert... Het is ook mijn eer, en plezier, te na om met een smerige auto rond te rijden, vandaar de interesse in het efficiënt en netjes schoon houden van m'n auto.
Inmiddels de tweede 'daily' driver in de vorm van een E91 330i, naast de recent aangeschafte jongensdroom: een E46 M3. Deze woont in de stalling om alleen in de zon buiten de benen te strekken.
Via een collega ben ik op dit forum uitgekomen en ik vind het interessant om de informatie en ervaringen van iedereen te lezen. Diverse tips zijn hartstikke nuttig en welkom!

IMG_1751.jpg


IMG_1498.JPG
 
Hallo,

Ik ben Wouter, uit Harlingen. Sinds ik een jaar of zes geleden mijn eerste zwarte BMW kocht, heb ik al spijt van de hoeveelheid werk die een donkere lak oplevert... Het is ook mijn eer, en plezier, te na om met een smerige auto rond te rijden, vandaar de interesse in het efficiënt en netjes schoon houden van m'n auto.
Inmiddels de tweede 'daily' driver in de vorm van een E91 330i, naast de recent aangeschafte jongensdroom: een E46 M3. Deze woont in de stalling om alleen in de zon buiten de benen te strekken.
Via een collega ben ik op dit forum uitgekomen en ik vind het interessant om de informatie en ervaringen van iedereen te lezen. Diverse tips zijn hartstikke nuttig en welkom!

Bekijk bijlage 88634

Bekijk bijlage 88635
@Wouter_BMW Ben je nu pas lid hier???:D had je al eerder verwacht join the club.... eind November ergens "detail" meeting in Fryslan. Had stiekem al bij Jack onder het zeiltje gekeken toen die m3 binnen stond! Mooie wagens en welkom...
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy