• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen

Joris

Detailing rookie
6 nov 2016
1
2
36
Leusden
Hallo allemaal,

Mijn naam is Joris, ben 28 jaar oud en kom uit Leusden (nabij Amersfoort)
Ben sinds 3,5 jaar van beroep autopoetser.
Hiervoor is het altijd al mijn hobby geweest dus echt een bonus dat ik hiervan mijn beroep heb kunnen maken.
Zelf poets ik met de merken van 3M en Mequiars (als er betere producten zijn die jullie gebruiken hoor ik dat graag!)
Het leek mij erg leuk om me hier aan te melden en te kijken wat ieder z'n ervaringen en problemen zijn.
Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd en als er nog verdere vragen zijn hoor ik dat uiteraard wel haha

Groetjes Joris
 
Hey Joris,

Gek genoeg gebruikte de poetsbedrijven waar ik wat ervaring opgedaan heb ook allemaal Meg's en 3M. :p Mijn gevoel, en waarschijnlijk een beetje ervaring, zegt dat deze merken prima zijn, maar er wel degelijk betere alternatieven zijn. Maja, wat is beter? Sommige merken zijn misschien minder effectief, maar kosten dan ook weer minder. :D

Je woont bij mij in de buurt. (Leersum) Werk je ook in deze omgeving?



Greetz
 
Welkom hier op het forum Joris. Aan goede producten geen tekort bij Carclean.com ! Maar verschillende mensen met verschillende wensen. Zoals eerder aangegeven word zijn Monello en Scholl veel voorbijkomende merken. Maar ook Dodo Juice en Gyeon word goed over gesproken. Lees je zelf maar eens goed in.Verder heel veel plezier met detailen.