• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Stippie

Detailing addict
26 nov 2016
12
63
63
Duiven, Gelderland
IMG_0426.JPG
Hallo mede poetsers, even voorstellen:

Ik ben Chris, 56 en woon in Duiven Gelderland. Sinds april in het bezit van een zelf geimporteerde VW sportsvan. Daarvoor 10 jaar in een Ford Mondeo gereden die nu overgegaan is naar mijn dochter. Bij de aanschaf van de VW besmet geraakt met het auto poetsvirus en de website van Carclean gevonden. En intussen al de nodige bestellingen geplaatst. Na een half jaar als anonieme bezoeker op de website rondgespookt te hebben en heel veel informatie te hebben gevonden was het tijd om me maar eens aan te melden en bekend te maken. Dus bij dezen.

Komende dinsdag een dap900 aanschaffen om de oude Mondeo in showroom staat te brengen. Jammer dat het nu zo koud is buiten
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Dank allemaal. Ik heb het stappenplan machinaal al helemaal doorgenomen. Al meerdere keren. Het gewone stappenplan al op de VW losgelaten en daar toch wel aardige dingen opgemerkt. De Golf kwam dealer "schoon" uit Berlijn. Gewassen met Dodo Btbm, daarna afgenomen met professional polish en white diamond. En toen 2 lagen 845. Alles op 1 dag. Auto zag er werkelijk fantastisch uit. Echter standtijd van de 845 van een kleine 3 weken. Een maand gewacht en toen na een wasbeurt alleen 845 erop gezet en dat zit nu al 4 maanden en werkt nog steeds prima. Ben er niet achter of 2 lagen 845 binnen het uur aanbrengen of de white diamond de reden van de zeer korte standtijd waren.

Nog wel een vraag voor het machinale stappenplan. Het natmaken van pads voor behandeling, waarmee kan dat het beste? Ik zie water gebruikers maar ook spray & wipe. Wat is wijsheid?