• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Leegwater

Detailing rookie
13 nov 2017
2
18
25
Allereerst de beste wensen voor 2018!

Na enkele maanden op dit forum mee te hebben gelezen voor alle tips en was methodes. Ga ik mijzelf toch maar even voorstellen(wel zo netjes natuurlijk).

Ik Martijn, nog enkele dagen 18 jaar uit Twisk (nh), ben toch wel een beetje aangestoken met het 'virus' waar hier veel over wordt gesproken. Sinds wij weer in het bezit zijn van twee ‘nieuwe’ bolides.

Een Volvo V70 uit 2009 en een Volvo S80 executive uit 2013, ben ik toch maar zelf aan het poetsen geslagen en kwam ik al snel uit bij Carclean voor alle benodigdheden; om de auto’s kras vrij te wassen.

Zelf ben ik als aankomend student nog niet in het bezit van een auto, maar geduld is een schone zaak dus die komt er waarschijnlijk na de studie wel.

De meeste basis benodigdheden heb ik zo beetje wel in huis, van emmers/shampoo tot en met een DAP 900 (om in het voorjaar maar eens mee te beginnen)

Ik blijf de komende tijd natuurlijk meelezen en kom in het loop van het jaar wel met wat vragen over hoe ik bepaalde zaken het beste kan aanpakken!

Martijn

Nog even twee foto's van de Volvo's:

20171024_132755.jpg
20171015_134453.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en RoyR
Welkom Martijn. Technisch goede auto’s Volvo. Vind die S80 wel mooi. V8 motor erin?

Veel plezier hier en met detailen natuurlijk.

Het is helaas geen T6, maar een beheerste D4 5 cilinder. Wel is de S80 een ex-Koninklijk Huis auto, toch nog een beetje speciaal!
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Welkom welkom, veel leesplezier hier. Zijn goede handleidingen en tips & trics te vinden.

Stiekem ben ik ook wel weer een beetje blij...:) na al dat geweld van de VAG- en BMW-groep o_O laatste weken, eindelijk een nieuw lid met twee Volvo’s...:blush:
 
  • Leuk
Reactions: Leegwater