• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Exterieur]Peugeot RCZ

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
RCZ15.jpg


Enige tijd geleden was deze Peugeot RCZ geboekt voor een exterieur detail.
Het lakwerk was er zeker niet slecht aan toe maar toch waren de swirls en een aantal krasjes een doorn in het oog van de eigenaar.

Ook bij deze auto werd er gekozen voor ceramische coating: C-Quartz Finest.
Deze coating is nog harder, waterafstotender en blijft nog langer aanwezig dan de normale C-Quartz.
De velgen en het kunststof werd behandeld met C-Quartz DLUX.

Nadat het lakwerk grondig gewassen was werd IronX verneveld:
RCZ08.jpg


Algemene staat van de lak:
RCZ01.jpg


Voorbeeld van een plek met diverse krasjes:
RCZ02.jpg


En na:
RCZ03.jpg


Verschillende stappen:
RCZ17.jpg


Uitlaten weer netjes gemaakt, in de onderste foto zit DLUX al op het kunststof:
RCZ10.jpg


Bijna gereed:
RCZ11.jpg


Na de behandeling:
RCZ14.jpg


RCZ05.jpg


RCZ06.jpg


Wat mooie buitenplaatjes:
RCZ12.jpg


RCZ07.jpg


RCZ13.jpg
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Hehe, en zo maak je reclame naamgenoot top!
Misschien maar eens een ritje Den Haag doen om te leren van de master :cool:
Mooi bedrijfje zo.

(Zoek nu ff eigenlijk een goed beginnerssetje hoor, polijsttolletje, spullen enz.ben echt nog beetje like a virgin op maschinaal gebied!)
 
Dat ziet er weer super uit!:heart_eyes:

Welke producten gebruiken de profs hier? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar :)_[]
 
Woody zei:
Welke producten gebruiken de profs hier? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar
o.a. Monello polijstmiddelen, IronX, APC, Monello klei, Eraser, C-Quartz Finest & DLUX, Black Diamond gel en nog wat andere producten.
 
Mooi mooi erg mooi! Wat zijn die "en nog wat andere producten" ?

Durf na dit mooie resultaat bijna mijn eigen werk niet meer te laten zien...
 
Kwaliteit!
Mooie foto's ook.
Ook een bijzonder mooie auto.

Hoe was de ervaring met C.Quartz Finest? Werkt dat een nu erg anders dan de gewone?
Is het resultaat van Finest ook anders dan de gewone?
 
@Frogs, allerlei bijproducten zoals doeken, glasreiniger. Behalve de Finest is er niets gebruikt wat niet te koop is op Carclean.com

@Afficor, Finest is beter aan te brengen. Voor mijn idee geeft het net wat meer diepte maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn. Het is wel heel anders aanbrengen, je moet zeer secuur zijn want het verdwijnt als je het aangebracht hebt.
Als je er nog een keer overeen gaat voel je direct dat er toch wat achter is gebleven terwijl je denkt dat er niets meer zit, heel apart maar daardoor lastig omdat je niet meer ziet waar er nou wat zit.
 
De Peug staat er weer strak bij zeg, mooie wagen icm met deze velgen! Foto's zijn ook :heart_eyes:
 
Wat een supergave wagen en hij is echt prachtig geworden vind ik goed gedaan man :cool:

En zo kan je gelijk eens goed zien wat goede produkten met de juiste manier van werken doen !
 
Wauw!
Echt erg mooi.... Had noot gedacht dat het virus mij zo goed te pakken zou krijgen, maar bij het zien van dit verslag sloeg zelfs mijn hart een paar keer over ;)
 
Dit is nou nog eens fijn wakker worden, met een lekker ontbijtje!

Man man, die auto is echt weer 100% in nieuwstaat terug gebracht.
Ben wel benieuwd naar die finest laag. Is het wel de planning om deze in het asortiment op te nemen?