• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik heb al veel gelezen over een extractor, en ook dat je deze kan huren, waar kan je zoiets bijvoorbeeld huren?
en is er toevallig iemand die mij met zo'n ding wil leren werken voor bijvoorbeeld heel vuile (stoffen) zetels van een auto terug als nieuw te krijgen? :D
iemand dat in de buurt van eindhoven - tilburg - breda - turnhout - antwerpen woont? :D
 
Ik woon ook in Helmond en heb er zelf ook eentje en wil het je best wel een keer laten zien / uitleggen, maar zo heel moeilijk is het ook niet hoor. Lees anders eens wat hier op het forum onder het kopje interieur of kijk bijvoorbeeld eens op Youtube onder "using Numatic George", da's namelijk een veel gebruikte extractor.
 
Het ding opzetten en gebruiken op zich waarschijnlijk niet maar zou het toch eens graag zien van iemand dat het al veel heeft gebruikt :) dat werkt met apc denk ik he?
 
Nee juist niet. Apc schuimt ontzettend en op die manier is je stofzuiger zo vol ! Je hebt hier speciale schuim arme zeeo voor !
 
Het kan wel met APC+, die schuimt niet. Maar je kan ook gewoon APC in een sprayer doen, dat over de bekleding spuiten en borstelen en dat vervolgens met de extractor opzuigen.