• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ff gauw

jack-e60

Detailing addict
24 dec 2014
42
65
39
Vandaag "even snel" de auto van moeders aangepakt. Rode Mitsubishi colt van 20 jaar oud. Zwaar verweerd, leek meer roze met witte vlekken. Helaas maar 1 foto gemaakt maar die is duidelijk zat denk ik!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    177,9 KB · Weergaven: 334
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Dit was overigens na de "eerste" behandeling. Dap-900 met monello cutting en zwarte pad. Morgen verder met monello finisher en oranje pad. Volgende keer ga ik ook kleien, vandaag helaas geen tijd voor
 
Hey Jack,

Dat is een flink verschil. Je pads zullen ook wel lekker verkleurd zijn, denk ik? :)

Wat heb je nou precies gedaan? Welk polijstmiddel met welke pad? Want als ik het goed lees heb je een gele, oranje of witte pad gebruikt + zwarte pad om te polijsten en ga je morgen Monello - Finale op een oranje pad doen om te finishen?


Greetz
 
Hoop ik niet voor Jack.

Een Zwarte (Fineshing) Pad met Veloce is al curieus maar een Oranje (Cutting) Pad op Finale is ook erg bijzonder....

Welk merk gebruik je?
 
@Ries - TS is al sinds 2014 lid, hoor. :p

Wel lang geduurd dan voordat ie 'even gauw' de auto van z'n moeder opgefrist heeft ;)

Jammer dat het maar één foto betreft, vóór en na was erg mooi geweest bij dit project, ziet we goed uit!