• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Fiat Bravo (Update 12-11-2016

Ik heb er alleen ervaring mee het op een droge auto spuiten en afnemen. Gelijk daarna neem ik het nogmaals af met weer een andere mf doek om eventueel strepen te voorkomen. Dit werkt bij mij altijd perfect. Of ik nu Fi Show, Redmist of Cure gebruik.
 
Je kan detailspray zoals bv PB Spray&Wipe evt gebruiken als drooghulp maar Ddj Red mist, Waxaddict Fo show/Quick gloss of PB QD+ kun je beter aanbrengen en afnemen met afzonderlijke mf doeken.
 
Final finish heb ik nog niet gebruikt maar volgens de beschrijving geeft het product de aanwezige beschermende laag een boost dus ik zou em in eerste instantie niet gebruiken als drooghulp maar eerder net zo gebruiken als bv Red Mist.
 
Het was weer gezellig @m@rio !
Ondanks de kou is je Fiat weer supermooi!
Was fijn om (voor mij) nieuwe spullen te proberen.
De rest van de week regen dus geniet maar van die geniale wax hahaha
 
Ziet er weer netjes uit! Is dat de titanium van MP? :p Erg goede wax met lange standtijd als je de berichten mag geloven. Gezellig ook met zn tweëen detailen.
 
Titanium is zeker een topper, water valt gewoon van de lak af. Bijna coating-achtige taferelen ;)
Ik kan niet tegen de geur en had toendertijd zo'n 20 high-end waxen staan, daarom een hele bulk verkocht...
De glans en beads/sheeting mis ik nog wel eens, de geur niet ;)
Heel veel plezier van deze top wax Mario!