• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foto toevoegen op laptop wil niet

Janvis

Detailing addict
9 aug 2015
229
50
43
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren vanaf de ipad wat foto's toegevoegd in mijn topic, nu wil ik dat vanaf de laptop ook doen maar er gebeurt niks als ik op de fotoknop druk bij het plaatsen van een reactie. Ik heb het op een laptop met windows10 geprobeerd en op een laptop met windows 7 en op beide laptops wil het niet lukken.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groeten Jan Willem
 
Niemand die me kan helpen??? Ik wil jullie namelijk heel graag mijn ontvangen bestelling tonen:)
 
Kijk hieronder in de textbox waarin je een antwoord kunt schrijven bij het icoontje van het fototoestel en klik daarop,
Je kunt er nu voor kiezen een URL mee te geven naar een foto die je ergens op het internet hebt staan of (tabje 'Upload') kun je een file uploaden van je eigen machine die dan op de Carclean server wordt gezet.
 
Het probleem is juist dat er niks gebeurd als ik op het knopje klik om een foto te plaatsen.
 
Bedoel je dat er niks gebeurt als je op het fototoestel klikt? Of gaat het fout in een later stadium?

Als je op het fototoestel klikt kan je kiezen tussen 'URL' en 'Upload'. Als je kiest voor 'Upload', kies dan het bestand van je laptop en daarna op 'Uploaden naar onze server' en dus NIET op 'OK'. De eerste keren probeerde ik ook op 'OK' te klikken, maar dat werkt dus niet.

Hopelijk heb je hier iets aan!
 
Laptop beneden draait op windows 10 met IE 11 Boven is Windows 7 en ook IE 11.... Zou het probleem dan in IE11 zitten??
 
even testen of het in chrome wil:

conv_2455.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover