• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foutje in de webshop

Super055

Detailing addict
22 jun 2016
83
60
Apeldoorn
Foutje ontdekt in de webshop... Het wijzigen vh afleveradres is niet mogelijk (zelfs niet na 8x het adres invoeren).
Wil mijn volgende bestelling bij mijn vrouw op haar werk laten afleveren, dan heb ik 't eerder thuis...

De bedrijfsnaam van haar werk staat nu wel in het factuuradres... Iets wat ik dus niet gewijzigd had.

Heb het ondertussen meerdere malen geprobeerd, in de normale webshop en in de beta... Zonder succes:tired_face:
 
Dit zou wel eens een Cookie instelling kunnen zijn, heb je hetzelfde probleem op andere pc/tablet/phone? Want als je inlogt kun je op een ander apparaat verder gaan met bestellen. Dus sowieso even ander apparaat proberen. Succes!
 
Ik had zaterdag bij mijn bestelling tijdens de SSS een gelijkaardig probleem.

Tijdens het bestellen mijn oude adres (waar ik geen sleutel meer van heb) verwijderd uit de adreslijst, en het nieuwe adres toegevoegd als aflever- en factuuradres. In de bevestigings email staat toch het oude adres :eek:
Ik heb CC gemaild met dit verhaal en mijn order nummer, dus ik hoop dat het gelezen wordt voordat het pakket verstuurd wordt @Tim @Dibbuz
 
Ik dacht ook dat ik mijn werkadres als afleveradres had ingegeven, maar blijkt toch mijn thuisadres te zijn.
Maar in alle eerlijkheid kan ik me ook gewoon vergist hebben...
 
Ik krijg net mail dat het aangepast is :) ik weer blij, topservice CC!