• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gebrui van chemical guys paintcorrection 2

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
hey allemaal, ik heb thuis de paintcorrection 1 rn 2 van chemical guys, maar...als ik de paincorrection 2 gebruik, MOET je dan erna de paintcorrection 1 gebruiken of kan ik na de 2 ook al de polish gebruiken net voor de wax erop te zetten? bv pro-polish van chemical of super resin polsih van autoglym, gtrjs!
 
Ik zou eerst de Paint Correction 1 gebruiken en daarna pas de pro-polish of de srp. Aangezien de Paint Correction 2 toch aardig agressief is moet je het toch goed nabewerken en dat doe je dus met de Paint Correction 1.
 
rodders zei:
Ik zou eerst de Paint Correction 1 gebruiken en daarna pas de pro-polish of de srp. Aangezien de Paint Correction 2 toch aardig agressief is moet je het toch goed nabewerken en dat doe je dus met de Paint Correction 1.


welnee, agressief is het niet
maar gelijk naar een srp, dat kan natuurlijk niet.
die moet je trouwens gewoon zien als wax, niet als polish

dus na de pc2 eerst de pc1 of de pro-polish (heeft voldoende bite en geeft superglans)
daarna de wax
 
Ik bedoel het in de vergelijking tot de producten die hij heeft is de pc2 agressief, als je het gaat vergelijken met menzerna of 3m is het inderdaad niet zo sterk.