• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik van de quote functie

Dat is ook totaal het probleem niet Benny, maar ik denk dat ik sowieso bijna 10 berichten per dag moet aanpassen om de quote te verwijderen in een bericht, deze quote is dan gewoon de volledige tekst van het bericht er boven.
Belangrijk is om selectief te quoten, dus echt de regels waar je op antwoordt. :)^

Inderdaad, ik heb een interessante dagindeling :-b Ik zeg ook bijna een dagtaak, maar dat is natuurlijk bij wijze van spreken. :-"
 
stimpy68 zei:
Inderdaad, ik heb een interessante dagindeling :-b Ik zeg ook bijna een dagtaak, maar dat is natuurlijk bij wijze van spreken. :-"

Was ook maar gein hoor. ;)

Ik zeg edit de ellenlange quotes en laat de rest staan. Ik kan me herinneren dat ik 1 zinnetje een keer gequote heb en de dag erna de quote was verwijderd met een mod tekst erbij. Niemand die zich hieraan geirriteerd zou hebben, alleen baalde ik er wel een beetje van dat er weer in mijn bericht gesleuteld was geworden...
 
Aangezien het de laatste tijd weer schering en inslag is met het onnodig quoten, geef ik dit topic even een schopje ;)

Ik wil nogmaals vragen om te letten op het quoten, Gebruik de knop : "Plaats antwoord" boven of onderaan de pagina als je antwoord op het laatste bericht in het draadje. Aangezien dit het laatste antwoord is in het draadje is het onnodig om dat bericht te quoten ;) Het maakt het allemaal onleesbaarder als steeds hetzelfde stukje tekst onder elkaar staat.

Bedankt voor de medewerking! :)^
 
Ik weet niet hoe makkelijk YAF te customizen is, maar kun je geen check inbouwen dat wanneer je het laatst geplaatste bericht probeert te quoten, je gewoon een 'vers' bericht krijgt.
Of de 'quote' button bij het laatste bericht in een topic disablen.
 
Daar zal Bert even naar moeten kijken. Volgens mij zijn die knoppen veranderd sinds de laatste update en is het daarna erger geworden vanwege de plek van de knoppen. Of de plaats antwoord knop in ieder bericht, dat is nog makkelijker denk ik.
 
276159 zei:
Is het mogelijk om tekst te selecteren, en dan de quote knop te gebruiken, zodat de geselecteerde tekst als quote gebruik wordt?
Dat zou inderdaad een handige feature zijn: hetzelfde idee als partyflock: een citeer knop
 
Ik denk eerder dat het een aanwensel is en niet zozeer de plek van knoppen.

Wat ik nog weleens doe als je op een bericht meerdere reacties hebt gehad en die wil antwoorden, beginnen met @persoon...
Dan weten ze wel aan wie het gericht is maar geen hele verhalen ervoor.
 
ja goed zodat je van die tags krijgt inderdaad.
Op partyflock kun je de teksten uit iemands vorige post selecteren en dan op de citeer knop drukken. Hierdoor krijg je hetzelfde als bij de citeerknop die jij bedoeld alleen dan staat automatisch de schrijver + datum van de originele tekst erbij! Als je dat hier voor elkaar wilt krijgen moet je op quote drukken en vervolgens zelf gaan knippen plakken enz. Het is maar een klein detail wat ik persoonlijk prettig vindt. Hierdoor zul je ook minder snel van die gigantische quotes terugvinden!

Maarja verder super forum hoor: no offense! :cool:
 
Even omhoog schoppen :-"

Met een tip: gebruik de functie "Snel Antwoorden", deze zit altijd links (en rechts "Snel Antwoord laten zien") onderaan het laatste bericht in het draadje :ja
 
Aangezien de laatste tijd het onnodig quoten weer op zijn stijgende is, wilde ik weer even de aandacht vestigen hierop.

Wat is onnodige quoten? Dit:

ScreenShot004.jpg


Het bericht erboven wordt nogmaals herhaald, wat nergens voor nodig is en het komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede.

Bij deze nogmaals het verzoek om bij het antwoorden op het laatste bericht in de discussie de knop "Quote" NIET te gebruiken, maar gebruik in plaats hiervan de 1 regel lager gelegen knop "Plaats antwoord"

ScreenShot001.jpg


Of sneller en makkelijker, het venster "Snel antwoorden"

ScreenShot002.jpg


Kun je meteen je tekst typen en plaatsen.

Bedankt voor de medewerking!
 
mk-us zei:
...
@NAAM van diegene die je wilt aanspreken / bericht op slaat
...

en dit vind ik ook een leuke manier van quoten, je quote iemand en haalt het onnodige weg en kort zen bericht in..toegelaten of niet?
 
@Acc-Focus dat is natuurlijk prima.

@Zuidwest10, als het off-topic is dan kunnen er berichten verdwijnen :-" RTR (Read The Rules)
 
@Stimpy Dan knikker je die knop er toch af , dan ben je van het gezeur af.(no hard feelings)