• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik van de quote functie

Dat lijkt me niet handig, want als je namelijk wilt reageren op een eerdere reactie of op een deel van een reactie, dan kan de quotefunctie, mits goed gebruikt, erg handig zijn.
 
Dat lijkt me niet handig, want als je namelijk wilt reageren op een eerdere reactie of op een deel van een reactie, dan kan de quotefunctie, mits goed gebruikt, erg handig zijn. En meteen een praktijkvoorbeeld:

mk-us zei:
@Stimpy: of zo
 
@Tim + Acc_Focus:M.a.w. jullie zijn het dus eigenlijk volledig met mij eens ;)

@NAAM van diegene die je wilt aanspreken / bericht op slaat

Mocht er toch iets met een quote moeten gebeuren ( omdat anders heel onoverzichtelijk wordt ):
haal dan het eventuele fotomateriaal e.d. er tussenuit s.v.p.

( om nog maar eens een keer extra van de quote-functie gebruik te maken ]d~^ )
 
Ik breng dit topic weer even onder de aandacht.
De laatste tijd is het weer extreem erg, je hoeft echt niet de foto's van iemand nogmaals te plaatsen.

Quote je een bericht met foto's, haal dan de [ IMG]http : / / plaatje[/img ]'s weg.

[/COLOR]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wederom even onder de aandacht brengen omdat het onnodig quoten de laatste tijd een beetje de spuigaten uit aan het lopen is... :p

Wij willen jullie dan ook vriendelijk doch dringend vragen om bij het antwoorden op het laatste bericht in een discussie, NIET de quoteknop te gebruiken,
maar om de "Plaats antwoord" knop of "Snel antwoorden" functie onderaan de discussie te gebruiken!

Wij hopen op jullie medewerking!
 
Is het misschien een idee dat als je op de quote knop druk dat je onderstaande melding eerst te zien krijgt:


IS HET ECHT NODIG OM TE QUOTEN
 
Schaf gewoon die hele quote functie af! Scheelt jullie een hoop werk en frustraties.

Het zijn slechts een handje vol mensen die, stronteigenwijs als ze zijn, gewoon de boel blijven quoten.
 
Het is gewoon the limit als je mensen er via een PM op aanspreekt en dit topic weer onder de aandacht brengt en zij dan gewoon nog geen paar uur later weer onnodig quoten! :|~* :p
Ik vraag mij dan af:

- Is het niet duidelijk?
- Begrijp je het niet?
- Wil je het niet begrijpen?
- Is het bericht wel goed gelezen?

:p :sob:
 
Ben ik met Tim eens, de quote functie is erg handig als je reageert op iets wat een heleboel posts eerder staat, ikzelf probeer dan steeds enkel hetgeen te quoten waar ik op reageer en de rest van de quote wis ik. :ja
Het constant quoten van bovenstaande posts is inderdaad erg irritant. ]-0
 
Virus zei:
Ben ik met Tim eens, de quote functie is erg handig als je reageert op iets wat een heleboel posts eerder staat, ikzelf probeer dan steeds enkel hetgeen te quoten waar ik op reageer en de rest van de quote wis ik. :ja
Het constant quoten van bovenstaande posts is inderdaad erg irritant. ]-0

En dan krijg je nog de reactie (PM) van iemand die zegt: wat is er dan onnodig aan? :confused:

Nou dit is er onnodig aan, zie hierboven. De tekst staat nu voor Jan met de korte achternaam dubbel onder elkaar. Vervuiling van het topic dus. :ja

Edit: voor de duidelijkheid, ik quote hier bewust onnodig om het duidelijk te maken, niet iedereen lijkt het nog te snappen.
 
stimpy68 zei:
Aangezien de laatste tijd het onnodig quoten weer op zijn stijgende is, wilde ik weer even de aandacht vestigen hierop.

Wat is onnodige quoten? Dit:

ScreenShot004.jpg


Het bericht erboven wordt nogmaals herhaald, wat nergens voor nodig is en het komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede.

Bij deze nogmaals het verzoek om bij het antwoorden op het laatste bericht in de discussie de knop "Quote" NIET te gebruiken, maar gebruik in plaats hiervan de 1 regel lager gelegen knop "Plaats antwoord"

ScreenShot001.jpg


Of sneller en makkelijker, het venster "Snel antwoorden"

ScreenShot002.jpg


Kun je meteen je tekst typen en plaatsen.

Bedankt voor de medewerking!

Hartelijk dank Adrie voor je uitleg, veel duidelijker nu!





Dus dit is onnodig quoten? Ja ook dit is onnodig quoten. Hoewel het niet de bovenstaande post is, quote ik hier wel onnodig de gehele startpost. Waardoor ik voor niets de screenshots ook herhaal en de boel erg onduidelijk wordt.

Niemand gaat de bovenstaande quote weer helemaal doorlezen, want het is niet relevant.
 
Omdat ik me de laatste tijd weer helemaal suf zit te modden:

Aan alle nieuwelingen op het forum die het nog niet wisten en aan de overigen die het al wel (zouden moeten) weten:
lees a.u.b. de forumregels eens een keer door en dan met name het stukje over het quoten van berichten.

Het quoten van het direct bovenstaande bericht is dus niet de bedoeling. Lees anders even dit draadje goed door.
Het staat hier duidelijk uitgelegd.