• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gesloten: Universal Pad Washer Groupbuy 2014, bestelinstructies op pagina 6

Nu zit ik de laatste tijd niet zo vaak meer op het forum en heb het dus wat gemist.

Kan ik nog 1 bestellen of ben ik (weer) telaat
 
Vandaag pas geleverd bij Carclean zelf en heb net al een mail gekregen dat mijn exemplaar al verzonden is! Carclean = FANTASTISCHE SERVICE!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Heb deze afgelopen zaterdag al gebruikt, en echt een genot om te hebben.
Pad is echt schoon, en bijna droog in een mum van tijd.
Zou wel mooi zijn als carclean ook de PRS sprayflesjes zou kunnen leveren.
 
Ja inderdaad kak! Ik sta echt al zowat sinds begin op de deelnemerslijst en heb zelfs anderen gewezen op de groupbuy maar omdat ik niet zo actief ben op nieuwe forum en geen bericht heb ontvangen heb ik em alsnog gemist blijkbaar. Snap er niks van.
 
Een nieuwe hobby starten is leuk, maar het is een aardige investering. Hebben jullie deze padwashers nog? Heb al een hele waslijst en een bezoekje aan jullie winkel zit er vandaag of morgen wel in Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk