• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gewoon een goede bumper zwartmaker

Citroenvisa

Detailing trainee
28 mei 2016
10
47
34
Beste,

De Q2 Trim is natuurlijk wel zo ongeveer de beste in zijn segment, alleen is deze wel aan de prijs.
Wat is nou eigenlijk nog een goede, vergelijkbare ''restorer'' met een standtijd van minimaal 2-3 maanden?

Uit de webshop kan ik niet erg duidelijk worden...
 
Dit spul maakt goed zwart. Niet alleen omdat het voedt en beschermt maar er zit ook kleurstof in (als je wat druppels morst op de tegels blijven ze hardnekkig zwart en ook je doeken blijven zelfs na verschillende keren in de wasmachine zwart).
 
Dat turtle spul ga ik ook eens proberen @Emi . Ik gebruik altijd Black WOW en pre-wow. Ik heb al vele middelen geprobeerd, het maakt het allemaal wel mooi, maar vooral de stand-tijd varieert. Black WOW werkt goed, maar vooral niet teveel gebruiken. Wat ik doe is eerst black wow, goed uitwrijven, en daarna wat Q2M CURE erop spuiten en het blijft veel langer mooi met CURE eroverheen, zonder irritante waterstrepen.
 
Ben tot dus ver te spreken over de Hubikote Hubitrim!
Zeer zuinig in gebruik! Laat een mooi resultaat na...
 
gewoon een goede zwartmaker , low budget , lange standtijd ? ff naar de bouwmarkt en een fles lijnolie halen , haalt de orginele kleur perfect op , blijft lang mooi en kost weinig
 
De Hubikote HubiTrim bevalt mij ook erg goed qua verwerking, looks & waterafstotendheid.
Mijn grijs geworden kunststof stukken in de bumpers zien er weer als nieuw uit.
Over standtijd kan ik nog niet veel zeggen...
 
Veel producten gebruikt maar de TURTLE is goed werkzaam, mooi resultaat en spotgoedkoop .....................
 
DJ Tyromania is ook wel een leuk goedje.

Het is een zwart gekleurde wax gemaakt om te hechten aan rubber en kunststof. Het verwerkt makkelijk en omdat het een wax is wordt er gesproken over een standtijd van 2-4 maanden.

Voor :
Mitsubishi Colt 2016-09-10-2.jpg Mitsubishi Colt 2016-09-10-4.jpg

Na :
Mitsubishi Colt 2016-09-10-6.jpg Mitsubishi Colt 2016-09-10-5.jpg
 
Laatst bewerkt: