• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf 4 voorbereidingen getroffen voor galafeest

kevin20v

Detailing rookie
19 mei 2008
45
0
Nou heb ik niet heel veel te klagen over de lak op m'n golf 4, maar wat mooi is blijft het niet zomaar en de laatste paar dagen had ik natuurlijk een bak sahara over de auto heen gehad...
Volgende week moet ik met deze auto een aantal kids naar een galafeest rijden dus moet het er natuurlijk wel goed uitzien! Dus heb ik bij deze de basis maar vast gelegd!!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]



Dit is dan het resultaat na een wasbeurt met 2 emmers een Meg wash mitt en wat nxt shampoo :)^

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Eerder dit jaar heb ik de hele wagen gekleid en daarna met de 3 stappen van meg's en dat is best goed bevallen!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De velgen vandaag maar gewassen met gewoon water zonder shampoo, en dan komend weekend nog eens met de NXT All Metal Polish de velgen oppoetsen!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Wil eigenlijk de poorboy's blackhole nog eens proberen als glaze voor een nog mooiere wetlook? :weetniet

Moet weer bijna meg's etc. gaan bestellen, want het is nu toch echt bijna op dus als iemand nog aanraders of tips heeft graag :)^
 
Poorboy's Black Hole Glaze.
Als het goed is krijg ik die vandaag binnen.

Volgens Tim zeer geschikt voor donkere kleuren waar die van mij ook onder valt.

Wil deze dit weekend deze Glaze meteen proberen maar an op de Polo van mijn ouders. Zwarte Uni lak dus zou goed resultaat moeten geven.
 
Black Hole is zeker de moeite waard. Naast een warme gloed vult hij ook mooi hologrammetjes en swirls uit.

Verder een mooie diepe glans op je bak Kevin, complimenten!
 
op deze kleur reflecteert de M16 van meguiars het mooist, als je als ondergrond een sealand gebruikt bv de M21 2.0 of de Jetseal van CG heb je nog eens extra diepte en langdurige bescherming.
 
Thanks heren!! :party: Helaas heeft het vanmorgen weer ontzettend geregend dus ie is nu weer zo vies als gisteren 8-()) :D

@ Goku3: Ik poets helaas nog niet machinaal maar dat staat zeker in de planning! Bedankt voor de tips!

@ Tim: Dankje!! alleen swirls en hologrammen heb ik (nog) niet :D

Gisteravond nog bij een maatje op bezoek geweest en zijn vader was er ook, die heeft jarenlang met special paint auto's en harley's gewerkt en die viel de mond open van verbazing toen ik zei dat de lak al ruim 2 jaar oud is. :D

Hij had nog nooit een auto gezien die zo netjes bijgehouden wordt rofl :D Was natuurlijk erg leuk om te horen nadat je er zo op het staan zwoegen!!!
 
Best een hele mooie glans heb je hoor.
En inderdaad jammer dat het weer niet echt mee zit. }:)w

Maar een lak van 2 jaar oud, is toch helemaal niet zo heel erg oud. :confused:

Joost
 
Dankje!! Nee dat klopt die is ook nog niet zo oud, maar hoeveel mensen hebben er niet een nieuwe auto die na 2 weken al vol poetskrassen en ander ongedierte zit :-"

Daar was hij zo verbaasd over, schijnbaar heeft hij alleen auto's en motoren gezien die nooit netjes behandeld zijn ondanks de "special paint"
 
Nice job! :cool:

Even ander vraagje: het kan optische vertekening zijn, maar staan jouw achterwielen wel recht? Ik ben effe kwijt hoe deze specifieke wielstand heet (camber/caster etc), maar zo te zien "wijzen ze naar binnen". Zo ga je hard door je - ongetwijfeld prijzige in die maat - bandjes heen!
 
:)^ wederom is mijn dank groot :D


In deze allerlaagste stand staan mijn wielen inderdaad onder een heel licht (geloof ik) negatief camber... maar zodra ik de auto weer omhoog zet gaan ze recht staan! maar ik rijd alleen in de zomer op deze wielen, dus ik doe enkele seizoenen (dus jaren) met een setje banden! :party:
 
Nee dat zit wel goed met die ogen van jou :D


Vanavond was dus het gala, gisteren nog eens enkele uren alles gepoetst/gepolijst etc. etc. maar vandaag overdag heeft het enkele uren gehoost, dus kon ik weer overnieuw beginnen! :D


Maar hier dus het uiteindelijke resultaat :party: (klikken voor het filmpje)

th_galafeest.jpg


Het was erg leuk om eens mee te maken! Echt een aanrader :party:
 
Ziet er strak uit hoor! :cool:

En wel leuk natuurlijk zo'n groot publiek voor je poetswerk... :-D