• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf V GTI onderhanden genomen!

Tim zei:
JPeG zei:
Ziet er zeer goed uit :)^

Kan ik mijn GTi ook eens langs brengen? :cool:

Op Reflex-silver zie je verschillen niet zo goed.....maar vuil ook niet zo :d

Je kan je auto altijd laten doen voor een zacht prijsje!

Mmm, kom ik nog op terug.

Alleen hoelang heb je/jullie nodig ??

is dat klaar terwijl je wacht/kijkt/leert :grinning:
 
2x 240 pk en dat in 2 generaties Golf... En ik vond die 115 pk al redelijk vooruit komen... 8-())

Ik geloof dat ik maar es serieus naar een manier moet gaan zoeken om in een duurdere auto te kunnen rijden... :D


Dat wagenpark van jullie laat de hormonen gieren, Tim! :cool:
 
Waar hebben jullie de uitlaten van de GTi mee gepoetst ??

Zijn sowieso moeilijk schoon te krijgen en te houden
 
@Freaky, het is een leuke verzameling! :ja

Uitlaag met de Mothers Powerball Mini en de Mothers Mag & Alu Polish gedaan. Demofilmpje komt eraan!

https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Powerball_mini_WI_extension_Kit_5141_100562

100562.jpg


Demofilmpje van Mothers zelf:


Groeten,

Tim
 
Offtopic:

Powerball mini is ook flexibel genoeg om de krasjes onder je deurklinken aan te pakken! De delen die niet gepolijst moeten worden plak je af met tape en dan kom je met de powerball een heel eind onder de klink, superhandig! :)^
 
Kan ook op accuboormachine, ligt misschien ook aan merk en type maar en zijn er nu zelfs die net zo veel kracht hebben als de huis tuin en keuken boormachine's voor in in de 220
 
Ff die mooi gepoetste GTI opzoeken;

Golf_7.jpg

Golf_8.jpg


Hierbij hadden jullie Swissvax gebruikt. Welk vergelijkbaar product kun je voor deze specifieke delen ook gebruiken?

gr.

JP