• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groepsaankopen

Black Lion

Detailing addict
16 mei 2008
404
65
Hey Tim ben je ook van plan om een algemeen topic voor groepsaankopen te maken en zo ja wanneer is de eerst volgende groepsaankoop?
 
Groepsaakopen worden door mensen individueel geregeld.
Tim kam niet bij mij met de vraag of ik interesse had.
Ik ging naar Tim met de vraag wat hij er van vond. ;)
 
Ik wil best de groepsaankopen wat betreft machines voor mijn rekening nemen. Ik werk in een ijzerwaren en gereedschappengroothandel.

Als iemand weet wat hij/zij zou willen hebben, dan kan ik kijken wat ik kan regelen.

Uiteraard wel om aantallen machines, en niet 1 stuks.

Groeten Patrick
 
Het gaat mij er meer om dat ik via een groepsaankoop bij carclean kan bestellen, wat het voor iedereen goedkoper maakt.
En natuurlijk leverd het Tim vast ook wel wat op ;)

Maar nicknameless, jouwn idee is zeker een heel goed idee voor geintresseerden ;)
 
Ik kan net zoals Nicknameless goedkoop aan machines komen. Heb vernomen dat het ook per stuk kan. Dus als iemand iets wil weten mag je me altijd PMen.
 
Vooralsnog zullen hier geen groepsaankopen gedaan worden. Groepsaankopen zullen alleen door externe fora of clubs georganiseerd worden. :star