• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Ook maar op laten sturen, woensdag middag betaald donderdag morgen 7:55 uur stond TNT al voor de deur met 2 zeer grote dozen (1voor een collega), thanks CC supersnel geleverd weer:)^

Zometeen de zeer smerige Renault van mijn vrouw eens onder handen nemen, pics volgen later in mijn show off topic:rules
 
Hoeveel schoonmaak vloeistof (in ml.) moet ik per l. erbij doen????

Ze hebben het over tabs???
Geen idee wat dat is(beker?)

Graag zo snel mogelijk antwoord ivm belofte schoonmaken bank;)
 
25 ml op 5 liter geloof ik. Graag zo snel mogelijk 25 euro overmaken op mijn rekening i.v.m. belofte voor dit antwoord een vergoeding te vragen.
 
Opzich kan het overdoseren niet veel kwijt. Je kan er wat meer vuiligheid mee verwijderen, maar aan de andere kant is het zonde van het product. Na 3 keer is je fles leeg.
 
ik heb er maar 4l. over geheveld naar een jerrycan.
Dus 1l. er in laten zitten en 4l. schoonwater erbij gedaan.
nu ff de bank laten drogen...
 
Heb je ook even de behandelde delen nabehandeld met alleen water? Dat doe ik altijd, zodat eventueel zeepresten of reinigsresten zoveel mogelijk uit de stof gezogen zijn.
 
Wat een viespeuk was ik! :-&

Vergeten foto's te maken, maar wat een drek kwam er van de bijna 7 jaar oude bank af! :|~*

Ik heb het middel gebruikt wat er bij zat, dat geneveld op de bank en met warm water gespoeld. Misschien heb ik juist te weinig schoonmaakmiddel gebruikt, maar ik vind het resultaat nu al goed (genoeg...:D )

Straks verder!
 
Het werkt ook goud'n op jassen heb ik gister mogen beamen. Hot Choco op witte jas...... :D Beetje APC er op, even in laten trekken, en hij trok het er zo uit :W